آفتاب
معاون دانشگاه پیام نور لرستان:

باید زمینه تکامل دانشجو در ابعاد فرهنگی، عقیدتی در دانشگاه فراهم شود

باید زمینه تکامل دانشجو در ابعاد فرهنگی، عقیدتی در دانشگاه فراهم شود

معاون دانشگاه پیام نور لرستان گفت: ایجاد جذابیت با هدف پذیرش دانشجو در گرو عملکرد فرهنگی دانشگاه‎هاست.

معاون دانشگاه پیام نور لرستان گفت: ایجاد جذابیت با هدف پذیرش دانشجو در گرو عملکرد فرهنگی دانشگاه‎هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، سپهوند در جلسه مدیران فرهنگی دانشگاه پیام نور لرستان که با موضوع بررسی مشکلات و کمبودهای فرهنگی این دانشگاه در خرم‎آباد برگزار شد، افزود: دانشگاهی که هوای فرهنگی در آن جریان ندارد، خفقان بر آن حاکم است. در نتیجه در چنین دانشگاهی دانشجو روزبه روز افسرده‎تر و مایوس‎تر می‎شود.

وی با بیان اینکه رضایت‎مندی و نارضایتی دانشجویان در هر دانشگاهی به عملکرد فرهنگی و آموزشی دانشگاه‎ها بستگی دارد، اظهار کرد: حوزه آموزشی در دانشگاه‎ها با اجرای صحیح آیین‎نامه‎های آموزشی می‎تواند رضایت‎مندی دانشجویان را جلب کند اما حوزه فرهنگی برای تحقق این مهم نیازمند برنامه‎ریزی، خلاقیت و کار مداوم است.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور لرستان ایجاد جذابیت با هدف پذیرش دانشجو را در گرو عملکرد فرهنگی دانشگاه‎ها دانست و تصریح کرد: باید زمینه تکامل دانشجو در ابعاد فرهنگی، عقیدتی و مذهبی فراهم شود چرا که دانشجو تنها برای تکامل بعد علمی خود وارد دانشگاه نمی‎شود.

سپهوند اضافه کرد: برای جذب دانشجو شرایط ایجاب می‎کند که جذابیت دانشگاه را افزایش دهیم و این در گرو عملکرد حوزه فرهنگی دانشگاه است.

وی بیان کرد: خوشبختانه در اکثر مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور لرستان پویایی فرهنگی محسوس و ملموس است ولی نسبت به دانشگاه‎های دیگر کم است و جای فعالیت بیشتری وجود دارد.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور لرستان گفت: اگرچه حضور دانشجو در دانشگاه پیام نور نیمه حضوری است اما برای یک روز حضور دانشجو هم باید برنامه فرهنگی داشته باشیم.

انتهای پیام

کد N1111443

وبگردی