آفتاب
یک نماینده پیشین مجلس :

اجرای برجام سرآغاز فصل جدیدی از تاریخ ایران است

اجرای برجام سرآغاز فصل جدیدی از تاریخ ایران است

یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره مدعی فعالیت صلح آمیز هسته‌ای است گفت: امروز، دبیر کل آژانس هسته‌ای اعلام کرد فعالیت هسته‌ای ایران خطری برای جهان ندارد و دنیا به صلح آمیز بودن فعالیت هسته‌ای ما پی برد.

محمد علی نمازی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: ‌ایران نشان داد که به تعهدات خود عمل کرده است و بعد از این نمی‌توانند ایران را به حمایت از تروریسم و بر هم زدن قواعد بین‌المللی متهم کنند.

وی افزود: ایران با منطق و تعامل در عرصه‌ی جهانی حاضر است و بعد از این نقش ایران در حل مشکلات منطقه و تامین امنیت برای جهانیان روشن خواهد بود.

این فعال سیاسی با بیان این که برچیده شدن تحریم و اجرای برجام سرآغاز فصل جدیدی از تاریخ نظام جمهوری اسلامی است تصریح کرد:‌همانطور که توانستیم در عرصه‌ی بین‌المللی با گفت و گو و مذاکره از حق و حقوق خود دفاع کنیم، باید تلاش کنیم سنت گفت و گو را در داخل کشور و میان احزاب و تشکل ها و گرایش‌های مختلف جاری و ساری کنیم.

نمازی خاطر نشان کرد‌: مردم انتظار دارند بعد از شیرینی دستاورد بزرگ هسته‌ای در بررسی صلاحیت کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ناظرین و هیات‌های اجرایی پاداش خوبی به ملت ایران دهند و چهره‌های شاخص و مورد اعتماد وعلاقه مردم راتایید کنید.

این فعال سیاسی افزود: باید بحث حذف و برخورد غیر دموکراتیک با شهروندان مان، گروه‌ها و صاحبان افکار را کنار گذاریم و با گفت و گو مشکلات را حل کنیم و تحمل مخالف سرلوحه کارمان قرار گیرد.

انتهای پیام

کد N1109371

وبگردی