آفتاب

بازدید سرکنسول ایران در دبی از ظرفیتهای ایجاد شده در منطقه آزاد کیش

بازدید سرکنسول ایران در دبی از ظرفیتهای ایجاد شده در منطقه آزاد کیش

در راستای جذب سرمایه‌گذاران ایرانی و خارجی و در آستانه اجرایی شدن برجام و رفع تحریمهای ظالمانه علیه کشورمان، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در دبی و امارتهای شمالی ، طی بازدیدی یک روزه از نزدیک با ظرفیتهای ایجاد شده در جزیره کیش آشنا شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا )، این بازدید به دعوت مدیر عامل منطقه آزاد کیش و با هماهنگی نمایندگی وزارت امور خارجه در کیش و پس از ملاقاتهای متعدد با ایرانیان مقیم امارات، چند تن از سرکنسولهای مقیم دبی، شرکتهای معتبر اروپایی که دارای دفاتر منطقه‌ای در دبی هستند و همچنین اتاق بازرگانی دبی و شوراهای بازرگانی مقیم امارات، و با هدف تسهیل امور این افراد و شرکتها در امر سرمایه‌گذاری در کشورمان صورت گرفت .

در این سفر طی ملاقات با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، درباره امکانات ، تسهیلات و معافیتهای مالیاتی- گمرکی که این سازمان در اختیار افراد قرار می‌دهد، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

همچنین از گمرک کیش، هتلهای تازه تأسیس و امکانات گردشگری و تفریحی جزیره از قبیل شهر تاریخی و زیر زمینی کاریز بازدید شد .

به گزارش سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی ، با توجه به درخواستهای مکرر مراجعه کنندگان به این نمایندگی برای اخذ روادید و انجام امور درمانی در جمهوری اسلامی ایران، از امکانات جدید و کادر مجرب پزشکی بیمارستان و بخشهای تخصصی و فوق تخصصی آن بازدید بعمل آمد.

در این بازدید بهرامی سرکنسول ایران در دبی ضمن ابراز خرسندی از امکانات و تجهیزات فراهم شده در این مرکز و همچنین فضاهای ایجاد شده اظهار داشت :این مرکز با دارا بودن بیشتر رشته های مورد نیاز یک مرکز درمانی مجهز، قابلیت جذب گردشگر سلامت را دارا می باشد و باید تلاش کنیم تا در این صنعت پر رونق سهمی برای میهن عزیزمان رقم بزنیم.

وی در همین راستا ادامه داد :بیمارستانهای کشورمان می‌توانند به خوبی منشاء خدمات پزشکی در بهترین سطح و کیفیت و با هزینه‌ای بسیار کمتر برای مراجعین باشند. خصوصاً که مناطق آزاد در کشورمان با هدف عدم نیاز به اخذ روادید طراحی و اجراء شده اند .

انتهای پیام/

کد N1109125

وبگردی