آفتاب

سایبان امن

سایبان امن

وسایل و تجهیزات نیاز به مراقبت دارن از عوامل طبیعی مانند برف باران سرما گرما طوفان و عوامل غیر طبیعی مانند سقوط اشیا و اجسام و فضولات پرندگان !

اتومبیل و خودرویی که در حیاط منزل و یا محوطه ای روباز پارک است در معرض خطراتی طبیعی و غیر طبیعی است. در فصل زمستان خطری مانند برف و باران و در تابستان نور شدید آفتاب و گرمای سوزان بشدت به اتومبیل آسیب میزند.


حال میتوان با ایجاد و نصب سایبانی مستحکم و در عین حال زیبا علاوه بر محافظت از اتومبیل ساختاری زیبا را به محوطه اضافه کرد.


سایبان پارکینگ با پوشش یو پی وی سی گزینه ای بسیار مناسب جهت محافظت از اتومبیل و همچنین انوتع تجهیزات و سایر وسایل است.




گروه ایستاتیس به عنوان یک شرکت با تجربه در این زمینه با ارایه انواع طرح های متنوع سایبان پارکینگ برای منازل و سایبان پارکینگ برای محوطه های بزرگ شرکتی یا شخصی . مجری ساخت و نصب انواع سایبان پارکینگ خودرو می باشد.


انواع تجهیزات و تاسیسات شرکتی یا شخصی نصب شده در پشت بام و یا محوطه های باز نیاز به نگهداری و سرویس دوره ای دارند.و قالبا این نوع تجهیزات حساس و دارای قیمت های بالا می باشند.


یکی از راه های نگهداری از تجهیزات و تاسیسات نصب سایبان مستحکم و با طول عمر بالا است . سایبان تجهیزات با پوشش یو پی وی سی بهترین گزینه برای نگهداری از تجهیزات و تاسیسات می باشند سایبان کندانسور . سایبان موتور دیزل . سایبان برج خنک کننده . سایبان تجهیزات برق اضطراری . سایبان هواکش های صنعتی از موارد مورد استفاده میباشند.


گروه ایستاتیس با کادری متخصص در زمینه ساخت و اجرای  سایبان با کاربری صنعتی و ساختمانی یکی از شرکت های پیشرو در این زمینه است .


استخر های شخصی منازل و باغ های خصوصی در اکثر مواقع و به عواملی مانند فضای دید باز . سرما و فصل زمستان . آلودگی و نظافت و نگهداری از آب استخر ۵۰ درصد کارایی خودر را از دست میدهند . حال میتوان با ارایه راهکاری ساده از استخر در سرما و یا محوطه های باز و دارای دید ساختمانهای مجاور استفاده کرد. ساخت و نصب سایبان استخر بهترین گزینه برای حل مشکلات فوق است.




حال میتوان برای استخر از سایان ثابت و یا سایبان متحرک بهره برد.


بهترین پوشش برای سقف سایبان استخر پوشش پلی کربنات و پوشش یو پی وی سی می باشد. 


با ساخت سایبان استخر با خیالی آسوده و در همه ی مواقع و در هر زمان از شبانه روز از استخر و فضای آن بهره ببرید.


گروه ایستاتیس با تجریه ساخت چندین دستگاه سایبان ثابت و متحرک استخر در نقاط مختلف با اقلیم های گوناگون و همچنین ارایه طرح های متنوع سایبان استخر دارای تجارب زیادی در این زمینه است.


از وسایل . امکانات . تجهیزات. تاسیسات . وسایل و اتومبیل خود با ساخت سایبان امن در مقابل عوامل طبیعی و غیر طبیعی محافظت کنید .



گروه ایستاتیس با تکیه بر تخصص افراد مجموعه و  با تجربه ۱۰ سال حضور در صنعت ساخت انواع سازه های فلزی با کاربری متنوع از قبیل سایبان پارکینگ شخصی و سایبان پارکینگ اداری . سایبان استخر و سقف های متحرک . انواع پل فلزی و سکوهای تاسیساتی و زیرساختی  و همچنین تجربه اجرای صفر تا صد انواع پروژه های عموما فلزی برا انواع شرکت ها و سازمان های شخصی و دولتی . آماده همکاری و ارایه خدمت در زمینه ساخت و اجرای سازه های فلزی با انپاع کاربری های متفاوت می باشد.




021-44157418

021-55177815
کد N1107884

وبگردی