آفتاب
با اشاره به غیررسانه‌ای بودن نشست اخیر اصولگرایان؛

زاکانی: خواب عده‌ای برای تفرقه میان اصولگرایان تعبیر نخواهد شد

زاکانی: خواب عده‌ای برای تفرقه میان اصولگرایان تعبیر نخواهد شد

مسئول هیات اجرایی ائتلاف اصولگرایان با اشاره به حاشیه‌سازی‌ برخی رسانه‌ها درباره همایش اخیر اصولگرایان، گفت: خوابی که عده‌ای برای ایجاد تفرقه بین اصولگرایان دیده‌اند تعبیر نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی مسئول هیات اجرایی ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه همایش روز گذشته اصولگرایان با حضور مسئولان تشکل‌ها برگزار شد، اظهار کرد: حدود ۲۰۰ نفر برای این همایش دعوت شده بودند و قرار نبود رسانه‌ای شود و هیچ رسانه‌ای هم برای حضور دعوت نشده بود.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین تصریح کرد: خبرنگاران که احتمالا از مصاحبه برخی افراد از این همایش آگاه شده بودند، روز گذشته به محل همایش آمدند که از آنها عذرخواهی و اعلام کردیم قرار این نبوده که همایش رسانه‌ای شود.

زاکانی در ادامه به محورهای جلسه مذکور پرداخت و گفت:‌ در این همایش قرار بود یک همفکری بین مسئولان تشکل‌ها انجام شود و مسئولان تشکل‌ها در جریان انتخاب نامزدهای انتخاباتی قرار گیرند. همچنین قرار بود درباره ویژگی‌های نامزد مطلوب انتخابات صحبت شود.

وی با توجه به حاشیه‌سازی‌هایی که برخی رسانه‌ها در خصوص این همایش ایجاد کردند، گفت: خوابی که عده‌ای برای ایجاد تفرقه بین اصولگرایان دیده‌اند تعبیر نخواهد شد. این نشان می‌دهد که وحدت اصولگرایان چقدر مهم است که برخی برای تخریب آن به جعل خبر هم روی می‌آورند.

گفتنی است روز گذشته دومین همایش فراگیر ائتلاف اصولگرایان در یادمان شهدای هفتم تیر تهران با سخنرانی آیت الله موحدی کرمانی و غلامعلی حدادعادل برگزار شد.

کد N1105783

وبگردی