آفتاب

روسای مجمع «نشان و جایزه ایثار و رسانه» انتخاب شدند

روسای مجمع «نشان و جایزه ایثار و رسانه» انتخاب شدند

دومین جلسه مجمع نشان و جایزه ایثار و رسانه برای تعیین رؤسای مجمع و تشکیل گروه منتخب عصر سه شنبه ٢٢ دی ماه در محل موسسه مطبوعاتی نشرآوران برگزار شد.

به گزارش بخش رسانه ایسنا، در این جلسه بعد از سخنرانی نامزدهای ریاست مجمع، انتخابات با رأی مخفی انجام شد و در نهایت علی اکبر بهبهانی، مدیرعامل شرکت تعاونی مطبوعات کشور و سعید علامیان، دبیر کل انجمن روزنامه نگاران دفاع مقدس به ترتیب به عنوان رئیس و نائب رئیس برگزیده شدند.

در ادامه، اعضای مجمع، اعضای گروه منتخب را از میان نامزدهای این گروه با رأی مخفی انتخاب کردند که با رای اعضا، هرمز هوشمند راد مدیرعامل کلنیک رسانه، محمد حیدری دبیر انجمن صنفی مدیران رسانه، منصور انصاری؛ رییس هیات مدیره انجمن صنفی مطبوعات تخصصی کشاورزی و صنایع غذایی، سید ابوالقاسم موسوی، نماینده شورای هماهنگی اصناف مطبوعات کشور و محسن حدادی، نماینده معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، اعضای گروه منتخب شدند.

گروه منتخب مؤظف است اعتبارنامه تمامی اعضای مجمع را بررسی و برای تایید نهایی، نتایج را به مجمع ارائه کند.

انتخابات هیأت مدیره در جلسه آتی مجمع انجام خواهد شد و بدین ترتیب، ارکان اصلی مجمع نشان و جایزه ایثار و رسانه تشکیل و فعال می‌شود.

مقرر است رؤسای مجمع در هفته آینده تشکیل جلسه داده و با فعال کردن دبیرخانه، زمینه برای پذیرش اعضای جدید مجمع، شروع فعالیت کمیته‌های تخصصی و شروع ثبت نام متقاضیان در نشان و جایزه را فراهم آورد.

در صورت فراهم شدن زمینه‌های لازم، نخستین دوره اهدایی نشان و جایزه ایثار و رسانه در سال آینده برگزار و برترین‌ها مشمول جایزه، معرفی و تقدیر خواهند شد.

گروه منتخب موظف است اعتبارنامه تمامی اعضای مجمع را بررسی و برای تعیین نهایی عضویت اعضاء، نتایج را به مجمع ارائه کند.

این گزارش حاکی است انتخابات هیأت مدیره در جلسه آتی مجمع انجام خواهد شد و بدین ترتیب، ارکان اصلی مجمع نشان و جایزه ایثار و رسانه تشکیل و فعال می‌شود.

مقرر است رؤسای مجمع در هفته آینده تشکیل جلسه داده و با فعال کردن دبیرخانه، زمینه برای پذیرش اعضای جدید مجمع، شروع فعالیت کمیته‌های تخصصی و شروع ثبت نام متقاضیان در نشان و جایزه را فراهم آورد. در صورت فراهم شدن زمینه‌های لازم، نخستین دوره اهدای نشان و جایزه ایثار و رسانه در سال آینده برگزار و برترین‌ها مشمول جایزه، معرفی و تقدیر خواهند شد.

در پایان نشست اعلام شد، نامزدهای هیات مدیره تا روز دوشنبه بیست و هشتم دی ماه می‌توانند کاندیداتوری خود را اعلام کنند.

انتهای پیام

کد N1104139

وبگردی