آفتاب
23 دی ماه برگزار می شود

دومین همایش مدیریت ریسک و مهندسی مالی

دومین همایش مدیریت ریسک و مهندسی مالی

مدیر گروه مالی دانشگاه خاتم و معاون دبیر علمی همایش مدیریت ریسک و مهندسی مالی هدف از برگزاری همایش مدیریت ریسک و مهندسی مالی را افزایش سطح علمی کشور در حوزه ریسک و مهندسی و بهره مندی صنایع از تکنیکها و متدهای روز مالی عنوان کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، احمد پویان فر در خصوص محورهای مورد بحث در همایش گفت: ریسک در صنعت بانکداری کشور؛ مدلسازی، اندازه‌گیری، گزارشگری و آسیب شناسی مدیریت و گزارشگری ریسک در بازارهای مالی؛ ابزارها و نهادها، ریسک در صندوقهای بازنشستگی، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، تامین سرمایه ها و صندوقهای سرمایه‌گذاری، ابزارهای مالی اسلامی؛ امکان سنجی، طراحی، قیمت گذاری و آسیب شناسی بخشی از محورهای مد نظر در این همایش است.

ابزارهای مالی مشتقه، ساختارمند و ترکیبی؛ امکان سنجی، طراحی، قیمت گذاری و آسیب شناسی، طراحی، قیمت گذاری و ارزیابی ابزارهای پوشش ریسک در بورسهای کالایی، آسیب شناسی طراحی ابزارهای مالی و مدیریت ریسک در ایران دیگر موضوعاتی بود که به گفته پویان فر در این همایش مورد بحث و تعامل قرار خواهد گرفت .

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به رویکردهای مدنظر در همایش اشاره کرد و گفت: بررسی، تحلیل و ارائه راهکارهای عملی در خصوص مدیریت ریسک و طراحی ابزارهای مالی بومی و همچنین بررسی تطبیقی پیشرفتها و رویکردهای بکار گرفته شده در سایر کشورها رویکرد مشخص این همایش است.

دبیر علمی همایش گفت: دومین همایش مدیریت ریسک و مهندسی مالی با همکاری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، انجمن مالی ایران و دانشگاه خاتم 23 دی ماه در محل دانشکده تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

کد N1099424

وبگردی