آفتاب

بیانیه بسیج سازمان تبلیغات اسلامی در پی شهادت شیخ نمر

بیانیه بسیج سازمان تبلیغات اسلامی در پی شهادت شیخ نمر

بسیج سازمان تبلیغات اسلامی در پی شهادت مظلومانه آیت‌الله نمر بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این بیانیه آده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

أَجَعَلْتُمْ سِقایَةَ الْحاجِّ وَ عِمارَةَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ کَمَنْ امَنَ بِاللّهِ وَ الْیَوْمِ الْاخِرِ وَ جاهَدَ فی سَبیلِ اللّهِ لا یَسْتَوونَ عِنْدَ اللّهِ وَ اللّهُ لایَهْدِی الْقَوْمَ الظّالِمینَ.

آیا سیراب کردن حجاج و آباد ساختن مسجد الحرام را همانند (عمل) کسی قرار دادید که به خدا و روز قیامت ایمان آورده و در راه او جهاد کرده است؟! (این دو) نزد خدا مساوی نیستند و خداوند گروه ظالمان را هدایت نمی‌کند؟

سوره مبارکه توبه، آیه شریفه 19

بار دیگر قصه مکرر قابیلیان و هابیلیان تکرار شد. قصه به آتش انداختن ابراهیم و راندن موسی از سرزمین و توطئه بر علیه عیسی (علیهم‌السلام).

قصه ابوسفیان و محمد مصطفی (صلی الله علیه و اله)، سقیفه و علی مرتضی، معاویه و حسن مجتبی، و یزید و شهید آل عبا (علیهم‌السلام).

بار دیگر اهل باطل اراده خاموش کردن صدای حق طلبی نمودند و چقدر این قصه برای تاریخ پر غصه و ملال آور است. پر غصه چون بهای حقیقت‌خواهی و عدالت‌جویی، بر سر نی رفتن است و البته از آن گریزی نیست و ملال آور، چرا که بارها و بارها شب پرستان خسران و شکست را در این پیکار دیده‌اند، ولی عبرت نگرفته‌اند.

پس از هر جنایت و ظلمی، دیدند که خون مظلومان و قربانیان چگونه جوشش گرفت و جوشید و جوشید تا دودمان ظالم و جانی را در هم پیچید و نفرت عمومی و تاریخی را به آنان ارزانی داشت.

و اینک آل سعود حقیر و منفور در ادامه سلسله جنایات و خبائث اخیر خود، پس از سر بریدن هزاران کودک و زن و مرد در کشورهای سوریه و عراق و...، پس از خیانت بزرگش به مسلمین با چوب حراج زدن به سرمایه خدادادی نفت، پس از 10ماه به خاک و خون کشیدن مردم بی دفاع و مظلوم یمن و پس از بی تدبیری و سهل انگاری غیر قابل توجیه در فاجعه منا، با به شهادت رساندن مظلومانه عالمی مجاهد، وارسته، عدالت طلب و حق‌گو، آیت‌الله شهید شیخ نمر باقر النمر (رضوان الله تعالی علیه) جنایتی تازه آفرید و بار دیگر خنجری به پیکره مجروح امت اسلام وارد و خوش خدمتی به اربابان صهیونیست را تکمیل نمود.

غافل از آنکه شهید نمر شاگرد مکتبی است که به فرموده امام زین العابدین (علیه‌السلام) شهادت در آن کرامت محسوب می‌گردد. ان القتل لنا عادة و کرامتنا الشهادة. (بحار الأنوار، ج 45، ص 118). و هم اکنون میلیون‌ها عاشق شهادت در لبنان، فلسطین، سوریه، عراق، یمن، نیجریه و... به سلسله جنبانی ایران اسلامی تحت زعامت ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) لحظه شمار سر آمدن فراق و لقاء دوست با پیکری خونین‌اند.

البته تاریخ گواهی می‌دهد که خون مظلوم تأثیر خود را خواهد گذاشت و به فرموده پیر و مرادمان حضرت روح الله (قدس سره) خون بر شمشیر پیروز است و تنها نتیجه این عمل مذبوحانه، بیداری هر چه بیشتر امت اسلامی با شتابی افزونتر و رویش صدها شیخ نمر در بدنه امت اسلامی و بسط و گسترش آرمان‌های این شهید مظلوم و سرعت یافتن زوال این رژیم مفلوک با دست انتقام الهی و مهیا شدن زمینه برای ظهور عدالت گستر منجی عالم بشریت حضرت بقیة الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) خواهد بود. ان‌شاء الله»

انتهای پیام

کد N1095183

وبگردی