آفتاب
به منظور ترویج علوم و فناوری‌های شناختی

دسترسی به فیلم‌های درسی حوزه علوم شناختی میسر شد

دسترسی به فیلم‌های درسی حوزه علوم شناختی میسر شد

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور فرهنگ‌سازی، توسعه و ترویج علوم و فناوری‌های شناختی و امکان دسترسی به منابع یکسان برای تمامی دانشجویان کشور اقدام به حمایت از ضبط کلاس‌های درسی مرتبط با حوزه علوم شناختی کرده است.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، به منظور ترویج علوم و فناوری‌های شناختی و امکان دسترسی به منابع یکسان برای تمامی دانشجویان کشور و همچنین استفاده از امکان حضور در کلاس‌های درس مدرسین و اساتید دانشگاه‌های علوم شناختی، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی اقدام به حمایت از ضبط کلاس‌های درسی مرتبط با حوزه علوم شناختی کرده است.

بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مجموعه کلاس‌های درس مبانی علوم اعصاب شناختی در مقطع ارشد با همین هدف ضبط و تولید شده است. این مجموعه کلاس‌ها به صورت HTML در سایت مکتبخانه برای دسترسی عموم دانشجویان، اساتید و علاقه‌مندان حوزه‌های مختلف درسی هر جلسه و با قابلیت دانلود قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان به دسترسی به این مجموعه می‌توانند به وب‌سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به نشانی اینترنتی http://www.isti.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام

کد N1094997

وبگردی