آفتاب

هاشمی: باید سعی کنیم از همه ظرفیت‌ها برای خدمت رسانی بهتر به مردم استفاده کنیم

هاشمی: باید سعی کنیم از همه ظرفیت‌ها برای خدمت رسانی بهتر به مردم استفاده کنیم

یک نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه جدای از تفکرات سیاسی باید در اصول و مبانی وحدت داشته باشیم بیان کرد: چه جریان اصولگرا و چه اصلاح طلب باید در مبانی و اصولی و خطوط قرمز به اتفاق نظر برسند تا نتیجه بهتری حاصل آید.

سید مهدی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تا به امروز جریان و جبهه‌ای که متحد بوده نتیجه گرفته و توانسته در خدمت رسانی به مردم و جلب آراء موفق عمل کند و هر کسی که به جبهه وحدت نپیوسته اولین کسی است که ضرر کرده و نتوانسته منافع مردم و کشور را آنچنان که مورد انتظار است تامین کند.

وی افزود: ما جدای از تفکر سیاسی‌مان اگر بخواهیم کشور موفقی داشته باشیم باید در اصول و مبانی وحدت داشته باشیم، لذا فکر می‌کنم چه جبهه اصولگرا یا اصلاح طلب باید در اصول، مبانی و خطوط قرمز به اتفاق نظر برسند تا بتوانند نتیجه بهتری را در خدمت رسانی به مردم داشته باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه بیان کرد: اصول مشترک زیادی در این دو جریان وجود دارد، در واقع در بحث قانون اساسی، سیاست خارجی، دشمنان و یا دوستان وجوه مشترک زیادی داشته و دارند اما باید اینها باز تعریف شوند و بر اساس اصول و خطوط قرمز مدیریت کشور انجام شود.

این نماینده اصولگرای مجلس همچنین اظهار کرد:‌ به نظر می‌رسد فصل و وجه مشترک در مدیریت کشور تا اندازه‌ای بین گفتمان‌ها و تفکرات مختلف زیاد است که اگر بخواهیم به آنها بپردازیم وقتی برای پرداختن به اختلافات باقی نخواهد ماند لذا باید سعی کنیم از همه ظرفیت‌ها برای خدمت رسانی بهتر به مردم استفاده کنیم که طبیعتا می‌تواند نتیجه بهتری داشته باشد.

هاشمی با بیان اینکه باید تلاش شود تا جامعه دو قطبی نشود گفت: باید تلاش کنیم استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها وجود داشته باشد و کسانی که به دنبال دو قطبی کردن و سیاه و سفید کردن در سایه تقابل‌های جناحی و منافع بخشی هستند در راس بخش‌های اجرایی و مدیریتی کشور قرار نگیرند، از هر نوع و تفکری که باشد.

وی در پایان تصریح کرد: بنابراین باید افرادی که به دنبال ایجاد تعامل، تعادل و پیشرفت هستند انتخاب شوند که منافع مردم را دنبال کنند و قطعا بهترین نتیجه از این طریق محقق می‌شود.

انتهای پیام

کد N1094756

وبگردی