آفتاب
کولیوند در گفت‌وگو با ایسنا،

مردم در آستانه انتخابات مراقب لیست‌ها باشند

مردم در آستانه انتخابات مراقب لیست‌ها باشند

نماینده مردم کرج در مجلس با بیان این که مراحل انتخابات از ناظرین و مجریان گرفته تا بازرسی‌ها باید حق‌الناس در نظر گرفته شود اظهار کرد:‌ مردم مراقب لیست‌هایی باشند که در آستانه انتخابات ارایه می‌شود.

محمد جواد کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این که مقام معظم رهبری در سخنان اخیرشان در مورد منطق انتخابات از بعد شرعی و قانونی حق مطلب را ادا کردند گفت: از بعد شرعی بیان کردند که همه ابعاد انتخابات حق‌الناس است؛ از مجریان گرفته تا افراد ناظر و معتمدین بر سر صندوق‌های رای تا بحث نظارت و بازرسی باید حق‌الناس در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه از بعد قانونی تاکید کردند که فرآیند انتخابات در کشور ما مشخص است اظهار کرد: وقتی صحت انتخابات تایید شد باید نتیجه قانونی انتخابات را بپذیرند، افرادی که به نوعی اعتراض دارند باید از مجاری قانونی تعیین شده اقدام کنند.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس با تاکید بر این که انتخابات در کشور ما مردمی است، بیان کرد: حضور و نظارت مردم در صندوق‌های رای با توجه به معتمدین نظارت هیات‌هایی اجرایی نشان می‌دهد منطق انتخابات ما صحیح و بدون حاشیه است.

کولیوند تصریح کرد: بنابراین با توجه به دو انتخابات مهم مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی که در پیش رو قرار دارد باید از هم اکنون جلوی شبهه افکنی‌ها و بی خردی برخی از معاندین گرفته شود.

وی همچنین به ارائه لیست‌های انتخاباتی توسط گروه‌ها و جریان‌ها اشاره کرد و گفت: گاهی لیست‌های انتخاباتی از سوی گروه‌هایی ارایه می‌شود که مورد تایید نظام هستند در این مورد هیچ اشکالی وجود ندارد، اما گاهی اوقات بعضی لیست‌ها از حزب‌ها یا گروه‌هایی بیرون می‌آید که صرفا در آستانه انتخابات ظهور می‌کنند و پس از آن هم از بین می‌روند لذا مردم باید مراقبت چنین لیست‌هایی باشند.

انتهای پیام

کد N1094651

وبگردی