آفتاب

موضع کاربران خبرآنلاین نسبت به آزمون خبرگان و عدم حضور سیدحسن خمینی

موضع کاربران خبرآنلاین نسبت به آزمون خبرگان و عدم حضور سیدحسن خمینی

در روزهای گذشته اخبار متعددی در گروه سیاسی خبرآنلاین درباره آزمون اجتهاد نامزدهای خبرگان، نحوه دعوت از شرکت کنندگان و برگزاری این آزمون منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاين، بخشي از اين اخبار پيرامون اسامي شرکت کنندگان و در نهايت حاضرين و غايبين روز امتحان -ديروز- بود. حضور يا عدم حضور حجت الاسلام سيدحسن خميني در اين آزمون، با واکنش​هاي مختلف کاربران خبرآنلاين روبرو شده است.

برخي کاربران بر اين باورند که شان و جايگاه سيدحسن خميني و کلاس خارج فقهش که به مراتب شلوغ تر از کلاس برخي از اعضاي کنوني مجلس خبرگان است، نشان مي‌دهد که او نيازي به شرکت در آزمون اجتهاد ندارد. برخي نيز با اشاره به اينکه آيت الله وحيد خراساني اجتهاد سيدحسن را تاييد کرده است، مي‌پرسند: او چه نيازي به شرکت در آزمون دارد؟

برخي کاربران نيز در کامنت‌هاي خود موضع گيري سخنگوي شوراي نگهبان با سخنان اخير آيت الله مومن را در تضاد دانسته و بر اساس سخنان آيت الله مومن، بر اين باورند که سيدحسن خميني اصلا نيازي به شرکت در آزمون نداشته است.

در مقابل کاربران ديگري هم هستند که معتقدند «او که مجتهد است بهتر بود براي خواباندن غائله هم که شده در آزمون شرکت مي کرد». برخي ديگر هم نوشته اند: شرکت در امتحان، از شان و سواد و اجتهاد کسي که کم نمي کرد و بهتر بود حجت الاسلام سيدحسن خميني در اين آزمون شرکت مي‌نمود. اما برخي ديگر با ادبيات منتقدانه تري نوشته‌اند: چطور مردم در اقصي نقاط کشور از طريق خبرهاي تلويزيون فهميدند که بايد در آزمون خبرگان شرکت کرد، اما نوه امام از اين موضوع بي اطلاع ماند؟

البته کاربران ديگري هم هستند که نگاه بدبينانه تري دارند و در مطالب خود آورده اند که او اگر شرکت هم مي کرد، باز هم صلاحيتش را رد مي کردند، بنابراين با عدم شرکت در آزمون، وارد اين بازي نشد.

2727

کد N1094612

وبگردی