آفتاب

تاکید «مظفر» بر رفع موانع برگزاری نماز

تاکید «مظفر» بر رفع موانع برگزاری نماز

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: اگر اکنون برای نماز در جامعه برنامه‎‎ریزی نشود، قطعاً در آینده باید هزینه‌های بیشتری برای رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی صورت گیرد.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: اگر اکنون برای نماز در جامعه برنامه‎‎ریزی نشود، قطعاً در آینده باید هزینه‌های بیشتری برای رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه یزد، محمود مظفر در اولین اجلاس استانی نماز و آیین تجلیل از برترین‌های امر اقامه نماز جماعت در یزد اظهار کرد: خوشبختانه در راستای ترویج نماز در استان یزد، اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، اما هنوز کافی نیست.

قائم مقام ستاد اقامه نماز گفت: یکی از اصلی‌‎ترین وظایف مدیران در جامعه اسلامی، اقامه نماز است، به این صورت که خودشان برطرف کننده موانع نماز باشند و همواره در امر نماز پیشقدم و در صف اول باشند.

مظفر افزود: حضور مدیران در برنامه‎‎های نماز جماعت باعث تشویق بیشتر کارکنان می‎‎شود و اکنون که خداوند توفیق خدمت‌گزاری به جامعه اسلامی را به ما داده، باید قدردان باشیم و در راستای رفع موانع نماز تلاش کنیم که در این صورت اقامه کننده واقعی نماز هستیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با بررسی آماری در کشور متوجه می‎‎شویم که استان یزد در شاخص‎‎های جرم و آسیب‎‎های اجتماعی مقام آخر کشور را دارد ولی باید همواره مواظب دسیسه‎‎هایی که از طرف دشمنان بویژه برای جوانان انجام می‎شود، باشیم.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: اگر در جامعه همه کمک کنیم و موانع برگزاری نماز را برطرف کرده و در راستای تشویق اقشار مختلف و بویژه جوانان برای حضور تلاش کنیم، قطعاً با مشکلات و معضلات کمتری در جامعه همراه خواهیم بود.

حجت‌الاسلام حبیبیان رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد نیز در این مراسم گفت: برگزاری این اجلاسیه با هدف، کم هزینه و پر فایده بود و هدف از آن بررسی معضلات، کمبودها و سنجش دستآوردها و همچنین تجلیل از برترین‎‎ها و فعالان امر نماز در حد بضاعت و توان این نهاد است.

وی ادامه داد: این سنجش و بررسی در پنج سال گذشته صورت گرفته که دستگاه‎‎های مرتبط نیز همکاری داشتند و طبق گزارشی، همه این اقدامات از طرف نهادها و دستگاه‎ها اعلام شد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد عنوان کرد: اقدامات بسیار خوبی در این باره انجام شده است اما همچنان در زمینه نمازخانه‎‎های مدارس و بین‎‎راهی، تجهیز نماز خانه‎‎ها، عدم وجود مسجد و نمازخانه در مجتمع‌های مسکونی و تجاری و شهرک‎‎هایی که جدید ساخته شده و همچنین کمبود فرش در برخی از مدارس استان، کمبودهایی وجود دارد که امیدواریم با همکاری نهادها برطرف شود.

انتهای پیام

کد N1093365

وبگردی