آفتاب

بیانیه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت شیخ النمر

بیانیه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت شیخ النمر

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در پی شهادت آیت‌الله شیخ نمر بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

شهادت ‌آیت‌الله نمر روحانی مبارز شیعه پایه‌های حکومت سفاک آل سعود را سست‌تر کرد. رژیم سفاک و منحوص آل سعود آیت‌الله نمر را به شهادت رساند، روحانی که نه اقدام مسلحانه بر علیه این رژیم فاسد انجام داد و نه دعوت به قیام مسلحانه کرد. جرمش فقط روشنگری و سخنرانی بر ضد سیاست‌ها و اقدامات کثیف ال سعود بود جرمی که در هیچ کشوری مجازات اعدام ندارد، این حکم توسط حکومت وهابی و تکفیری سعودی بر علیه عالمی شیعی صادر و اجرا گردید و بحث توسط همه کسانی که بویی از انسانیت برده بودند، محکوم گردید.

امروز تمام فتنه‌های منطقه و خاورمیانه از دولت قبیله‌ای و اشرافی عربستان برمی‌خیزد بسیاری از کشورهای اسلامی با عوامل مزدور این وهابی در حال سوختن و از بین رفتن زیر بناهایشان است عوامل وهابی تکفیری و داعشی در بحرین، یمن، لبنان، عراق، نیجریه، افغانستان و... کشتار می‌کنند متأسفانه سازمان‌های حقوق بشری با دلارهای نفتی عربستان سکوت کرده و دولت‌های استکباری چون آمریکا و اروپا با حمایت‌های مستقیم و غیرمستقیم از این رژیم ستمگر و سفاک آن را جری‌تر نموده‌اند.

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی این ثلمه بزرگ و جبران نا‌پذیر جهان اسلام و شهادت مظلومانه شهید نمر باقر‌النمر را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) ارواحنافداه و نایب برحقش، مقام معظم رهبری و تمام مسلمانان و آزادگان جهان به ویژه شیعیان عربستان تسلیت عرض نموده امیدواریم خداوند ما را در ادامه راه شهیدان ثابت‌قدم بدارد.

انتهای پیام

کد N1090981

وبگردی