آفتاب
جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار:

شیخ نمر با چراغ سبز آمریکا و رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

شیخ نمر با چراغ سبز آمریکا و رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار در خصوص شهادت شیخ نمر بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در متن این بیانیه آمده است:

«رژیم فاسد آل سعود با اعدام آیت الله شیخ نمر و 46 تن از احرار شیعه عربستان جنایت هولناکی را مرتکب شده است ، این جنایت با حمایت آشکار آمریکا و رژیم صهیونیستی و کارگردانی رژیم فاسد اردوغان صورت گرفته است. بدون شک رژیم آل سعود با ارتکاب این حماقت بذر انقلاب و اعتراضات وسیعی را در حجاز کاشته که میوه آن سقوط این رژیم فاسد است،آیت الله شیخ نمر به جرم روشنگری و افشای مفاسد آل سعود به شهادت رسید.

نام او در تاریخ معاصر در کنار نام آوران علمای شیعه نظیر شیخ راغب حرب‌ها ، آیت الله حکیم‌ها و عارف حسینی‌ها و آیت الله صدرها و ... خواهد ماند و مسلمانان جهان از این شهدا بعنوان پیشگامان ظهور و رهایی انسان‌ها از ستم تبهکاران و جنایتکاران در عصر ما یاد خواهند کرد.

آیت‌الله شیخ نمر،با روشنگری خود دربار آل سعود را رسوا کرد و از شهادت باکی نداشت و آن را ده‌ها بار در سخنرانی‌های خود فریاد زده بود. شهادت او مسیر این راه نورانی را در برابر مجاهدان راه حق و قرآن در سرزمین حجاز باز خواهد کرد.

امروز مراجع عظام تقلید و حوزه‌های علمیه سراسر کشور عزادار است، و به رسم تجلیل از این شهید بزرگوار تعطیل و با اجتماعات عظیم،جنایات آل سعود را محکوم کرده‌اند.

آل سعود به تعبیر امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ،وارثان ابو لهب ها،ابوجهل‌ها و ابوسفیان‌ها و یزیدها هستند، جنایات آ‌ن‌ها در جهان اسلام چون خنجری در پشت مسلمانان جهان سنگینی می‌کند. آل سعود در سوریه و عراق قتل عام راه انداخته است.هزاران نفر را از خانه و کاشانه خود آواره کرده است و زنان را به کنیزی برده و به نوامیس مسلمانان بی‌پروا تجاوز می‌کند. آل سعود در نیجریه و بحرین و یمن حمام خون راه انداخته است و هرجا که مسلمانان در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده اند،آنها از کفار و مشرکین ملحدین حمایت می‌کنند.

شیخ نمر با چراغ سبز آمریکا و رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. اصناف و بازاریان تهران همصدا با حوزه های علمیه و مراجع عالیقدر این جنایت هولناک را محکوم می کند و روز دوشنبه 14 /10 /1394 از ساعت 10 الی 30 /11 در مسجد حاج سید عزیزالله بازار اجتماع اعتراض آمیز برگزار می‌نماید.

انتهای پیام

کد N1090835

وبگردی