آفتاب
سردار نقدی:

مسلمانان شیعه و سنی انتقام خون شیخ نمر را خواهند گرفت

مسلمانان شیعه و سنی انتقام خون شیخ نمر را خواهند گرفت

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مسلمانان شیعه و سنی انتقام خون شیخ نمر را خصوصا از مسببان اصلی آن یعنی انگلستان، امریکا و اسرائیل خواهند گرفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در پنجمین مجمع عالی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت که در مجموعه 5 آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، طی سخنانی با بیان تسلیت و تبریک شهادت شیخ نمر اظهار کرد: جرم شیخ نمر امر به معروف و نهی از منکر بود و گفت چرا باید در کشوری با ادعای حکومت اسلامی، یک خانواده از همه چیز برخوردار و مابقی مردم فقیر باشند. او به این جرم توسط رژیم سعودی مستحق مرگ شناخته شد.

نقدی گفت: رژیم منحوس و نجس سعودی از ابتدای تاسیس خود به دست انگلستان خبیث، هیچ چیز جز کشتار مسلمانان نداشته است.

وی تاکید کرد: مسلمانان شیعه و سنی انتقام خون شیخ نمر را خصوصا از مسببان اصلی آن یعنی انگلستان، امریکا و اسرائیل خواهند گرفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: کجاست آن حقوق بشری که برای یک قاتل تروریست و یک فاسق قاچاقچی مواد مخدر بیانیه و قطع نامه می‌دهد و در اینجا یک مظلوم بی‌گناه به خاطر یک حرف به شهادت می‌رسد سکوت مرگ بار اتخاذ می‌کنند.

نقدی تصریح کرد: این واقعیت امروز دنیاست که یک عده زورگو چون اسلحه به دست دارند به خودشان اجازه همه کار می‌دهند و هر جا مردمی بخواهد روی پای خودشان بایستند محکوم به تجاوز، تحریم، ترور و محاصره هستند و هیچ کس حق نفس کشیدن ندارد.

انتهای پیام

کد N1090722

وبگردی