آفتاب

پیام تسلیت رییس مرکز پژوهش‌ها درپی درگذشت محمدعلی اینانلو

پیام تسلیت رییس مرکز پژوهش‌ها درپی درگذشت محمدعلی اینانلو

کاظم جلالی طی پیامی درگذشت محمدعلی اینانلو، کارشناس و پیشکسوت عرصه ورزش و محیط زیست و شهروند افتخاری شاهرود، را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، متن پیام کاظم جلالی به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت محمدعلی اینانلو کارشناس و پیشکسوت عرصه ورزش و محیط‌زیست موجب تاثر و تالم فراوان گردید. مرحوم اینانلو که سال‌ها عمر خویش را صرف حفظ محیط زیست کرد به عنوان شهروند افتخاری شاهرود، تلاش و ممارست بسیاری در شناساندن طبیعت زیبای این منطقه به مردم ایران و جهان نمود و همواره نگاه ویژه‌ای به محیط زیست کم‌نظیر شهرستان‌های شاهرود و میامی داشت. این علاقه وافر و دوجانبه آنچنان بود که مرحوم اینانلو در وصیت‌نامه خویش آورده است «وصیت کرده‌ام در کوه ابر شاهرود خاکم کنند» تا بدین‌سان مردی که عاشق و برآمده از دل طبیعت بود در دامان طبیعت و در بلندای ابر‌آلود جنگل شاهوار آرام گیرد. شاهوار استوار با فقدان مرحوم اینانلو، شهروندی را به سمت ابدیت بدرقه کرد که دلبسته طبیعت و دردو‌دل‌هایش رنگ و بویی از آب و خاک این سررزمین کهن داشت.

درگذشت این فعال خوش‌صدا و خوش‌خلق عرصه رسانه که سال‌ها با گذر از آب و خاک این سرزمین، کوله‌باری مملو از گردشگری و زیبایی‌های طبیعی ایران عزیز را در قاب تصویر و ذهن به همراه داشت و همواره حفظ محیط زیست کشور از دغدغه‌های همیشگی او بود و تلاش‌های وافری در توسعه و شناساندن اکوتوریسم کشور انجام می‌داد، موجی از غم و اندوه را به وجود آورد. اینجانب فقدان مرحوم محمدعلی اینانلو، پیشکسوت عزیز و محبوب عرصه ورزش و محیط زیست را به خانواده مکرم ایشان، جامعه ورزشی و فعالان محیط زیست و همچنین مردم بزرگوار شاهرود و میامی تسلیت عرض می‌نمایم. از درگاه ایزدمنان برای مرحوم اینانلو غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبری عظیم و اجری جزیل مسئلت دارم.

انتهای پیام

کد N1090460

وبگردی