آفتاب

چهار یهودی بازداشت شده در رابطه با پرونده خانواده "دوابشه" امروز تفهیم اتهام می‌شوند

چهار یهودی بازداشت شده در رابطه با پرونده خانواده "دوابشه" امروز تفهیم اتهام می‌شوند

وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی اعلام کرد امروز (یکشنبه) چهار یهودی که اخیرا در رابطه با پرونده به آتش کشیدن منزل خانواده "دوابشه" بازداشت شدند، تفهیم اتهام خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری العربیه، وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که متهمان درخصوص پرونده سوزاندن منزل خانواده دوابشه در روستای دومای فلسطین چهار یهودی هستند که امروز (یکشنبه) به دلیل دست داشتن در اقدامات تروریستی تفهیم اتهام خواهند شد.

دادستانی کل این رژیم اعلام کرد که اتهامات وارده به این چهار یهودی درباره پرونده سوزاندن منزل دوابشه است که در جریان آن علی الدوابشه 18 ماهه و پدرش سعد و مادرش ریهام کشته شدند.

پلیس رژیم صهیونیستی 29 دسامبر بازداشت چهار یهودی را اعلام کرد که به نظر می‌رسد در بین تندروهای مسلحی بودند که در یک فایل ویدیویی کشتن علی الدوابشه را جشن می‌گیرند.

در این فیلم که چند روز پیش ضبط شده، تعدادی از جوانان یهودی افراطی در حال رقص دیده می‌شوند که با اسلحه به عکس علی دوابشه ضربه می‌زنند.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی جلسه هفتگی کابینه به این ویدیو اشاره کرد و گفت: این ویدیو به طبقه مذهبی اسرائیلی‌ها برنمی‌گردد و تلاش برای ربط دادن این طبقه به گروهی که در ویدیو مشاهده می‌شود ظلم بزرگی در حق حامیان دولت است. این گروه یک گروه تندرو هستند.

انتهای پیام

کد N1090304

وبگردی