آفتاب
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

شهادت شیخ نمر برای جهان اسلام افتخار و امتیازی بزرگ است

شهادت شیخ نمر برای جهان اسلام افتخار و امتیازی بزرگ است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: شهادت شیخ نمر برای جهان اسلام افتخار و امتیازی بزرگ است.

حجت الاسلام  والمسلمین سیدحسین گلمیرزاده، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه گیلان، با اشاره به خبر اعدام شیخ باقر نمر، رهبر شیعیان عربستان اظهار کرد: تفکر شیخ نمر، تفکر اسلام ناب محمدی(ص) است که در عربستان و کشورهای دیگر دنبال می شود و قطعا شهادت شیخ نمر برای جهان اسلام افتخار و امتیازی بزرگ است.

وی با بیان اینکه برخی از کشورهای عربی با همراهی استکبار جهانی سیاست های استبدادی و کشتار مسلمانان را انجام می‌دهند، تصریح کرد: مهم ترین موضوعی که باید در این رابطه مورد توجه قرار گیرد، خوف استکبار جهانی از تفکر اسلام ناب محمدی(ص) است که در این راستا به هیچ کس رحمی ندارد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه مقاومت شیخ نمر در مقابله با دولت سعودی واقعا قابل تحسین است، گفت: دولت آل سعود بداند با این حرکت موجبات تنفر جهانی را برای خود رقم خواهد زد. زیرا جهان اسلام شهادت این شهید بزرگوار را تحمل نمی کند و پاسخ سختی به عاملین آن خواهد داد.

گلمیرزاده خاطرنشان کرد: دولت سعوی با اعدام شیخ نمر، ننگ بزرگی بر کارنامه سیاه خود افزود و انزجار جهانی را علیه خود مهیا کرد، زیرا حقوق یک انسان مسلمان را زیرپا گذاشت.

انتهای پیام

کد N1089370

وبگردی