آفتاب
معاون ستاد اقامه نماز:

طرح مبین با هدف آشناکردن دانش‌آموزان با نماز اجرا می‌شود

طرح مبین با هدف آشناکردن دانش‌آموزان با نماز اجرا می‌شود

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد اقامه نماز کشور گفت: هدف از اجرای طرح مبین این است که به کمک مدیران درباره اقامه نماز در مدارس برنامه‌ریزی انجام شود تا بتوانیم دانش‌آموزان را نسبت به موضوع نماز بیشتر آشنا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان در گلپایگان، سیدعلی منیری در حاشیه همایش مدیران مدارس شهرستان که با موضوع ترویج فرهنگ نماز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌ای که امروز در این شهرستان برگزار شد جزء طرح ملی مبین است که شامل همکاری بین ستاد اقامه نماز کشور و وزارت آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: هدفمان از اجرای این طرح این است که به کمک مدیران درباره اقامه نماز در مدارس برنامه‌ریزی انجام شود تا بتوانیم بچه‌ها را نسبت به موضوع نماز بیشتر آشنا کنیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد اقامه نماز کشور گفت: این طرح امسال در 4 هزار مدرسه کشور اجرا می‌شود و هر شهرستانی دارای سهمیه‌ای خواهد بود اما برخی از شهرستان‌ها به دلیل علاقمندی بیشتر طرح را در تمام مدارس اجرا خواهند کرد، گلپایگان دارای سه سهمیه بود اما به دلیل استقبال این شهرستان سهمیه آنها به 80 رسیده است.

منیری خاطرنشان کرد: این کار فرهنگی برای بازدهی نیاز به زمان دارد اما براساس یک ارزیابی که انجام شده کارهای خوبی در این طرح صورت گرفته از جمله طرح پیوند با مساجد که در این طرح سعی می‌شود هرکدام از دانش آموزان با یک مسجد در ارتباط باشند.

وی یادآورشد: وضعیت اجرای این طرح در تمام استان‌ها از جمله اصفهان بسیار خوب است و سهمیه استان اصفهان در این طرح حدود 300 سهمیه است.

انتهای پیام

کد N1089292

وبگردی