آفتاب
مدیر مسئول روزنامه ابتکار:

دستور رئیس جمهوری باعث عقب نشینی آمریکایی ها شد

دستور رئیس جمهوری باعث عقب نشینی آمریکایی ها شد

مدیر مسئول روزنامه ابتکار تاکید کرد: وضع تحریم های جدید متاثر از وجهه صهیونسیتی آمریکاست.

محمدعلی وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضع تحریم های جدید ایالات متحده آمریکا نسبت به صنعت موشکی ایران گفت: وضع تحریم های جدید عملا موید این است که چاقوی صهیونیست و آمریکا چقدر می برد. با این اقدامات اخیر معلوم شد که برجام توان حل نزاع ایران و آمریکا را ندارد.

وی افزود: نمی شود یک دست آمریکا به خون ملت ها آغشته باشد و یک دست آن ها پای توافقات صلح را امضاء کند.

مدیر مسئول روزنامه ابتکار با بیان اینکه مگر می شود هم حامی، هم متاثر از دولت قاصد اسرائیل بود و هم ضامن اجرای توافقات صلح، تاکید کرد: وضع تحریم های جدید متاثر از وجهه صهیونسیتی آمریکاست.

وکیلی در ادامه گفت: دنیا یک واقعیت را اعتراف کرد و آن اینکه تحریم ها، ایران را از پای در نمی آورد و آمدن غربی ها به پای میز مذاکره این پیام را داشت که آمریکایی ها به حقه رنگ باخته تحریم چنگ می زنند.

وی تصریح کرد: لولوی تحریم دیگر کسی را نمی ترساند به دلیل اینکه دنیای جدید، دنیای نشانه هاست. اگر تحریم تا پیش از این برای کشورهای دنیا دلهره آور بود، ایران این فضا را در هم شکست.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه دیگر، تحریم نشان خشم و ائتلافات جهانی نیست و قداستی ندارد، اضافه کرد: دستور رئیس جمهوری به وزیر دفاع در دنیای نشانه ها تقویت این دلالت جدید است که ایران خود خلاق، مستقل در تصمیم و غیر متاثر از رفتار آمریکایی هاست.

وکیلی در پایان گفت: وقتی آن ها تحریم صنایع موشکی وضع می کنند دستور رئیس جمهوری معنای ویژه می یابد و همین دستور نیزعقب نشینی آنان را باعث شد در واقع صنایع موشکی ایران به رخ آن ها کشیده شد و هم بی اعتنایی به تحریم وضع شده را نشان داد و هم عامل عقب نشینی آن ها گردید.

انتهای پیام

کد N1089012

وبگردی