آفتاب
خاتمی:

شهادت شیخ نمر نابودی آل سعود را تسریع می‌کند

شهادت شیخ نمر نابودی آل سعود را تسریع می‌کند

امام جمعه موقت تهران تأکید کرد که شهادت شیخ نمر نابودی آل سعود را تسریع می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره شهادت شیخ نمر توسط رژیم آل سعود، اظهار کرد: با آن همه اهتمامی که آزادگان جهان در دفاع از شیخ نمر داشتند آل سعود بی‌اعتنا به همه درخواست‌ها حتی درخواست‌های بین‌المللی جناب شیخ مجاهد شیخ نمر را به شهادت رساند که این کار حائز چند نکته است.

وی ادامه داد: نکته اول اینکه بی‌تردید این خون‌های پاک نابودی دولت آل سعود که آل جنایت هستند و یک قرن قبل با جنایت سر کار آمدند و با جنایت هم به حکومت خود ادامه دادند، تسریع می کند. تردید ندارم این خون‌ها نابودی آل جنایت را سرعت می‌بخشد.

خاتمی اضافه کرد: نکته دوم اینکه احساس می‌شود جریان صهیونیسم جهانی مقابله با خیزش نوین دینی را در جهان به عهده گرفته است. از طرفی یمن را تبدیل به تل خاک می‌کند، از سوی دیگر در نیجریه آن جنایات وحشیانه را انجام می‌دهد و به نظر می‌رسد اصل جنایات با برنامه‌ریزی صهیونیسم جهانی است و آل سعود به عنوان مزدور عمل می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد: نکته بعدی اینکه از آزادگان جهان اسلام انتظار می‌رود در برابر این جنایت آرام نگیرند و با خروش‌شان آل سعود را از این اقدام پشیمان کنند.

این عضو مجلس خبرگان در پایان گفت: از دستگاه دیپلماسی خارجی کشورمان نیز انتظار موضع قاطع و در خور شأن ملت ایران می‌رود. انتظار دیگر هم از حوزه و دانشگاه است که خشم و خروش مقدس خود را با فریاد برآوردن اعلام کنند.

انتهای پیام

کد N1088998

وبگردی