آفتاب
عمران الزعبی:

حامیان تکفیری‌ها در سوریه به اهدف خود دست نخواهند یافت

حامیان تکفیری‌ها در سوریه به اهدف خود دست نخواهند یافت

وزیر اطلاع‌رسانی سوریه با اشاره به حمایت‌های ترکیه، عربستان و قطر از تکفیریها در سوریه، گفت: حامیان تروریسم به اهداف خود در سوریه دست نخواهند یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلویزیون سوریه، «عمران الزعبی» وزیر اطلاع رسانی سوریه در سخنانی بار دیگر حمایت های ترکیه، عربستان و قطر از تکفیریها در سوریه را به باد انتقاد گرفت.

بر اساس این گزارش، وی در این ارتباط اعلام کرد: عربستان، قطر و ترکیه با حمایت های مالی و تسلیحاتی از تروریست های تکفیری در سوریه نخواهند توانست اهداف خود در این کشور را محقق سازند.

وزیر اطلاع رسانی سوریه همچنین اظهار داشت: حامیان تروریست های تکفیری در سوریه در صدد هستند تا اینگونه وانمود کنند که شکست نخورده اند.

الزعبی با اشاره به تغییر مواضع برخی از کشورهای غربی در قبال سوریه نیز تصریح کرد: اگر مواضع برخی کشورها در قبال سوریه تغییر کرده به خاطر حسن نیت آنها نیست، بلکه به این دلیل است که از گسترش تروریسم احساس خطر کرده اند.

وی تأکید کرد که دولت دمشق از هرگونه راهکار سیاسی که منجر به حل بحران سوریه شود، استقبال می کند. الزعبی در ادامه افزود: در صورتی که راهکارهای سیاسی برای حل بحران سوریه با شکست مواجه شوند، عامل این شکست بدون تردید عربستان، قطر و ترکیه خواهند بود.

کد N1087832

وبگردی