آفتاب
اجمالی/ در سخنرانی‌ پیش از خطبه نماز جمعه تهران؛

سردار سلامی:۹ دی اوج شکوه انقلاب ملت ایران بود

سردار سلامی:۹ دی اوج شکوه انقلاب ملت ایران بود

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ۹ دی اوج شکوه انقلاب ملت ایران بود و نشان دهنده بیداری، آگاهی، هوشمندی و عمل به موقع ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین سلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران که به مناسبت حماسه ۹ دی‌ماه انجام شد، با اشاره به رشادت‌های امام خمینی(ره) و دستاوردهای ایشان اظهار داشت: مسیر تاریخی سرنوشت ملت بزرگ ایران و بلکه مسلمانان عالم را توسعه دادند. ملت بزرگ ایران را از اسارت، بردگی و برده‌داری مدرنِ دنیای استکبار به ویژه آمریکای جهانخوار نجات دادند.

وی با بیان اینکه امام(ره) مسیر و افق بلندی را برای بازیابی حقیقت اسلامی همه مسلمانان عالم گشودند تصریح کرد: برای ما عزت، استقلال، آزادی، احکام و آموزش‌های الهی را به یادگار گذاشتند.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: امام(ره) کبریای پوشالی قدرت‌های بزرگ و و شوکت پوشالی آنها را در مقابل قامت کبریایی خداوند بزرگ نشان دادند. او سرچشمه عزت ما و استقلال همه جانبه برای دستیابی به یک تمدن عظیم اسلامی بود.

سردار سلامی با اشاره به جایگاه مقام معظم رهبری تصریح کرد: از خداوند بزرگ برای رهبر عظیم‌الشأنمان، نور چشم امت اسلام که همانند امام(ره) بیرق عزت و کرامت اسلامی را پس از ایشان بر دوش گرفتند و ملت ایران را از مسیر فتنه‌های پیچیده با آرامش عبور دادند، آرزوی سلامت داریم.

وی ادامه داد: ایشان رهبری حکیم، خردمند، وارسته، باتقوا و شجاع هستند که امروز در رهبری او جلوه‌ای از نبوت و نمادهای درخشانی از ولایت علوی و حلم و شکیبایی و شرح صدر امام حسین(ع) را شاهد هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه اظهار داشت: روح عاشورا و امام حسین(ع) در گفتار، رفتار، هدایت‌ها و رهبری‌های ایشان به چشم می‌خورد. او رهبری بزرگ است که پس از امام(ره) توانستند تمرکز دشمن را از روی ملت ایران و دیگر بلاد اسلامی بردارند.

سردار سلامی با بیان اینکه ایشان توانستند به عمق آرزوها و خیال‌های دشمنان و باورها، راهبردها، سیاست‌ها و همه تاکتیک‌ها و تکنیک‌های آنها نفوذ کنند، ادامه داد: او یک رهبر استثنایی است و از خداوند برای ایشان سلامتی، سعادت، طول عمر و توفیقات روزافزون خواستاریم.

وی با اشاره به یوم‌الله نهم دی گفت: امروز در سالروز گرامیداشت یک حادثه شکوهمند تاریخی به نام ۹ دی هستیم و این واقعه‌ای است که در طول یک روز ملت ایران توانست با آرامش و با خلق یک حماسه جاودانه سیاست‌های دنیای استکبار را دفن کند.

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه ۹ دی اوج شکوه انقلاب ملت ایران بود، افزود: این روز نشان دهنده بیداری، آگاهی، هوشمندی، خردورزی، عمل به موقع و قاطع ملت ایران است.

ادامه دارد...


 

کد N1087801

وبگردی