آفتاب

عباس: انحلال تشکیلات خودگردان فلسطین مطرح نیست

عباس: انحلال تشکیلات خودگردان فلسطین مطرح نیست

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن تاکید بر اینکه انحلال یا فروپاشی این تشکیلات مطرح نیست، گفت: انقلاب مردمی فلسطین علیه اسرائیل واکنشی به ادامه اشغالگری و شهرک سازی‌های این رژیم است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به مناسبت پنجاه و یکمین سالروز تاسیس جنبش فتح گفت: تمامی تصمیمات سرنوشت سازی که درباره آینده خاک، مردم و حقوق ملی فلسطین گرفته خواهد داشت به همه پرسی گذاشته می‌شود چراکه مردم ما که قربانی زیادی داده‌اند و آنها صاحبان واقعی رأی و منبع قدرت هستند.

وی تاکید کرد: طوفان مردمی که در اراضی فلسطین شاهد آن هستیم واکنشی به ادامه اشغالگری، شهرک سازی، هتک حرمت مقدسات، نبود حل عادلانه برای مسئله فلسطین و عدم امیدواری نسبت به آینده است. همین مسئله موجب ناامیدی و یأس جوانان فلسطینی و تلاششان برای آغاز یک دوره جدید است.

عباس گفت:‌ مردم فلسطین هرگز تحت سیطره اشغال اسرائیل و شهرک سازی‌ها باقی نخواهد ماند و اجازه ادامه بازداشت اجساد شهدایشان توسط اسرائیل و بازداشت اسرا را نخواهند داد.

عباس خطاب به اسرائیلی‌ها گفت: از زندگی و خاک ما خارج شوید و دست از مقدسات دینی مسلمانان و مسیحیان فلسطین بردارید. تانک‌ها، توپخانه‌ها، جنگنده ها و شهرک‌سازی‌تان هرگز امنیت و صلح را برای شما رقم نخواهد زد.

وی همچنین تاکید کرد که انحلال یا فروپاشی تشکیلات خودگردان فلسطین مطرح نیست و این تشکیلات یکی از دستاوردهای مردم فلسطین است.

وی تاکنون چند بار تهدید کرده که اگر اسرائیل به اقدامات خود علیه فلسطین ادامه دهد تشکیلات خودگردان را منحل می‌کند و آن وقت رژیم صهیونیستی مجبور خواهد بود مناطق فلسطینی را اداره کند.

انتهای پیام

کد N1087774

وبگردی