آفتاب

حماس: انتفاضه و مقاومت در سال 2016 گسترش می‌یابد

حماس: انتفاضه و مقاومت در سال 2016 گسترش می‌یابد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد، تا زمانی‌که دشمن صهیونیستی به جنایت‌های خود در اراضی فلسطینی ادامه دهد، دامنه انتفاضه قدس همچنان رو به گسترش خواهد بود و در سال 2016 شاهد تشدید عملیات‌های مقاومت و ادامه انتفاضه خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سخنگوی جنبش حماس تصریح کرد که سال 2016، سال گسترش دامنه انتفاضه و عملیات های مقاومتی فلسطینیان خواهد بود.

جنبش حماس ضمن تبریک و تسلیت شهادت حسن بزور جوان 22 ساله فلسطینی در عملیاتی قهرمانانه در نابلس، تصریح کرد که یکی از اعضای این جنبش در روستای رابا در جنین واقع در شمال کرانه باختری بود. بزور امروز پنجشنبه در علمیاتی قهرمانانه با خودرو یک نظامی اسرائیلی را در تقاطع بیتا در نابلس زیر گرفت و او را به شدت زخمی کرد. نظامیان صهیونیست به سمت این جوان فلسطینی تیراندازی و او را شهید کردند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حسام بدران اظهار داشت که عملیات قهرمانانه شهید بزور در شرایطی انجام شد که ملت فلسطین سال 2015 را پشت سر گذاشته و در آستانه آغاز سالی قرار دارد که سال خشم و انتفاضه علیه دشمن صهیونیستی خواهد بود.

بدران ضمن تمجید از عملیات دلاورانه امروز در نابلس، جانفشانی های ملت فلسطین در راه آزاد سازی سرزمین مقدس فلسطین از لوث اشغالگری دشمن صهیونیستی را ستود.

انتهای پیام

کد N1087589

وبگردی