آفتاب
در دیدار با رئیس دفتر رئیس‌جمهور

آیت‌الله علوی گرگانی: برجام مایه عزت و آبروی کشور شد

آیت‌الله علوی گرگانی: برجام مایه عزت و آبروی کشور شد

آیت‌الله العظمی علوی گرگانی با قدردانی از خدمات و تلاش‌های رئیس‌جمهور و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در مسیر دستیابی به توافق با قدرت‌های جهانی، گفت: برجام مایه عزت و آبروی کشور شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این مرجع تقلید در دیدار با محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و شرایط حساس کشور در منطقه، بر لزوم رعایت اصول اخلاقی در رقابت‌های انتخاباتی از سوی کاندیداها و تلاش در جهت افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: در شرایط حساس کنونی باید بسیار هوشمندانه عمل کنیم، چراکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران درصدد خدشه‌دار کردن استقلال کشور هستند.

آیت‌الله علوی گرگانی ادامه داد: باید به‌گونه‌ای رفتار شود که انتخابات با آرامش کامل انجام شود و همه کشورهای دنیا از این انتخابات الگو بگیرند.

نهاوندیان نیز در این دیدار به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی» اشاره و ابراز امیدواری کرد که انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری وحدت‌افزا باشد و موجب ارتقاء همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولان شود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه "دولت وظیفه خود را تضمین برگزاری انتخاباتی قانونی و سالم می‌داند"، اظهار کرد: شکوه انتخابات با حضور مردم حاصل می‌شود و مردم نیز در این خصوص از ارشادات و رهنمودهای علما و بزرگان دینی بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: هدایت‌ها و ارشاد مراجع عظام تقلید در آستانه انتخابات به ایجاد هرچه بیشتر وحدت در جامعه کمک کرده و امیدواریم در انتخابات پیش رو علاقه و اعتماد مردم به نظام و کشور متجلی شود.

نهاوندیان در ادامه به رفع تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران در هفته‌های آینده اشاره کرد و گفت: با شکسته‌شدن تحریم‌ها افق‌های امیدبخشی پیش روی جامعه خواهد بود و لازمه این امر تشویق مردم به سرمایه‌گذاری است و دولت هم در این راستا می‌تواند با ایجاد امنیت اقتصادی و اجتماعی، بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری‌ها را فراهم کند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: دولت از هیچ تلاشی برای پیشرفت و توسعه کشور فروگذار نخواهد کرد و امیدواریم با وحدت دولت و ملت به اهداف عالیه نظام برسیم.

وی با بیان اینکه "عزت و آبروی جمهوری اسلامی ایران روز به روز در حال اعتلا است"، افزود: با توجه به شرایط منطقه که در آتش فتنه می‌سوزد، جمهوری اسلامی ایران جایگاه امن مردم منطقه شده است و در حال حاضر بسیاری از کشورها به ایران چشم دوخته‌اند.

انتهای پیام

کد N1087416

وبگردی