آفتاب
تاکید آیت‌الله نوری همدانی بر هماهنگی میان دستگاه‌ها

نهاوندیان: رفع تحریم‌ها امکانات داخلی را در مبارزه با مشکلات شکوفا خواهد کرد

نهاوندیان: رفع تحریم‌ها امکانات داخلی را در مبارزه با مشکلات شکوفا خواهد کرد

رییس دفتر رییس جمهور با آیت‌الله نوری همدانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت‌الله نوری همدانی در این دیدار با بیان اینکه امروز در جمهوری اسلامی ایران، همه ارکان نظام اسلامی قدرتمند و عزتمندانه فعالیت می‌کنند، گفت: هر چه وحدت، اتحاد، قدرت و هماهنگی میان دستگاه‌های نظام و مردم بیشتر باشد موجب موفقیت‌ها و پیروزهای بیشتری خواهد شد.

وی هرگونه اختلاف میان مسوولان را موجب خوشحالی و سوء استفاده دشمنان برشمرد و افزود: امروز خوشبختانه وحدت و همدلی در کشور وجود دارد که باید در جهت تداوم آن تلاش کنیم.

نوری همدانی همچنین با اشاره به وجود مشکلات گوناگون در کشور برای مردم، خاطرنشان کرد: مردم به خاطر علاقه‌مندی به نظام و انقلاب مشکلات را تحمل می‌کنند اما دولت باید با اشراف و نظارت کامل با واسطه گری و دلال بازی مقابله کرده و در جهت رفع مشکلات کشور و مردم بیش از پیش تلاش کند.

وی با اشاره به ایثارگری، فداکاری و جان‌فشانی مردم در مسیر اهداف انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ما با وجود این مردم هیچ نیازی به سلاح هسته‌ای نداریم.

این مرجع تقلید با اشاره به اقدامات خصمانه دشمنان علیه ملت ایران طی سال‌های پس از انقلاب و استفاده آنان از بهانه‌ها و ابزارهای مختلف برای دشمنی با این ملت، گفتند: ما نسبت به دشمنان خود بدبین هستیم و نمی‌توانیم به آنها اعتماد داشته باشیم چرا که هرگز با ملت ایران صادق نبوده و اقدامات صالحانه نداشته‌اند.

حضرت آیت الله نوری همدانی، سکوت در برابر اقدامات خصمانه دشمنان و جنایت ها و کشتار آنها در منطقه را صلاح ندانسته و تصریح کردند: آنچه دشمنان ملت ایران را ناراحت می‌کند این است که ملت ایران هرگز در برابر اعمال ضد انسانی آنها سکوت نکرده و امروز آنها باید امنیت، عزت و قدرت ایران را باور کنند.

محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری نیز در این دیدار با اشاره به نقش و تاثیرگذاری جمهوری اسلامی ایران در مسایل مهم منطقه‌ای و بین المللی، حضور عزتمندانه ایران در مذاکرات با قدرت‌های جهانی را موجب ارتقاء عزت و امنیت کشور برشمرد و گفت: اجرایی کردن برجام و برداشته شدن سدهای حضور ایران در مجامع بین المللی نه تنها به نفع ایران بلکه به نفع جهان اسلام و کشورهای حامی حرکت اسلامی و مقاومت در منطقه خواهد بود.

رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به اینکه تحریم‌ها هزینه‌های ظالمانه‌ای را بر ملت ایران تحمیل کردند، به تشریح تلاش مذاکره کنندگان در رسیدن به توافق در جهت رفع تحریمها پرداخت و افزود: رفع تحریم‌ها به معنای آن نیست که نگاه ما به دست دیگر کشورها خواهد بود بلکه این آغازی برای رونق اشتغال و کسب و کار در کشور بوده و از این جهت موجب برکت است که امکانات داخلی را در راستای مبارزه با مشکلات شکوفا خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو، حضور گسترده مردم در این انتخابات را موجب افزایش وحدت و انسجام در کشور برشمرد و گفت: نشاط امروز در فضای سیاسی و اجتماعی کشور نشان از افزایش اعتماد مردم به نظام است.

انتهای پیام

کد N1087323

وبگردی