آفتاب
نماینده ولی فقیه در سپاه مطرح کرد

بصیرت و هوشیاری ملت در برابر فتنه‌گری‌ها نمونه‌ای ارزشمند از پیوند امت با ولایت

بصیرت و هوشیاری ملت در برابر فتنه‌گری‌ها نمونه‌ای ارزشمند از پیوند امت با ولایت

نماینده ولی فقیه در سپاه بصیرت و هوشیاری ملت ایران در برابر فتنه گری های مختلف از بدو پیروزی انقلاب اسلامی را نمونه‌ای بارز و ارزشمند از پیوند امت با ولایت دانست.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی در همایش روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت به مناسبت 9 دی در تالار اجتماعات مصلای بزرگ تبریز، با اشاره به لزوم جریان شناسی نفوذ در انقلاب‌ها، افزود: در شرایط کنونی استکبار جهانی تلاش دارد با نفوذ بر ارکان یک کشور انقلابی، شرایط را برای براندازی فراهم کند که البته همین سیاست در طول تاریخ به دفعات روی داده است.

وی، تجربه شوروی سابق و فروپاشی آن را نمونه ای بارز از جریان نفوذ دانست و اظهار کرد: زمانی که خروشچف رهبر شوروی سیاست همزیستی مسالمت آمیز را با تکیه به قدرت اتمی و ذخایر معدنی خود ارائه داد با استقبال شدید آمریکائی ها مواجه شد زیرا که آمریکا می دانست با چنین سیاستی می تواند پروژه نفوذ را اجرایی کند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی ادامه داد: بر این اساس آمریکایی ها در پیمان های مختلف خواسته های خود را به شوروی تحمیل کردند تا اینکه فروپاشی آن رقم زده شد.

وی، استحکام درونی را از راهکارهای مهم و تاثیرگذار در مصون سازی انقلاب اسلامی در برابر انواع تهدیدها دانست و یادآور شد: این موضوع به اندازه ای اهمیت دارد که 280 بار در کلام رهبر انقلاب آمده و در کنار این عبارت، واژه نفوذ نیز 70 بار در کلام رهبر معظم انقلاب استفاده شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، انقلاب اسلامی را پس از دوران صدر اسلام قوی ترین نهضت مردمی در جهان ذکر کرد که مراقبت و حفاظت از آن وظیفه ای دشوار و بسیار سنگین بر عهده مردم است.

وی، بصیرت و هوشیاری ملت ایران در برابر فتنه گری‌های مختلف از بدو پیروزی انقلاب اسلامی را نمونه‌ای بارز و ارزشمند از پیوند امت با ولایت بیان کرد.

سعیدی در پایان سخنانش حضور در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را ماموریتی بسیار مهم و وظیفه شرعی و ملی آحاد مردم بیان کرد که باید با بررسی تمام جوانب در این عرصه حاضر شد تا افراد لایق و ولایتمدار به این نهاد موثر راه یابند.

انتهای پیام

کد N1087247

وبگردی