آفتاب
آیت‌الله موحدی‌کرمانی در جمع خبرنگاران:

تصمیمی درباره حضور هاشمی در لیست جامعه روحانیت مبارز نگرفته‌ایم

تصمیمی درباره حضور هاشمی در لیست جامعه روحانیت مبارز نگرفته‌ایم

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: هنوز تصمیمی برای حضور هاشمی در لیست جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات خبرگان نگرفته‌ایم و سعی داریم، لیستی مشترک با جامعه مدرسین ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله محمدعلی موحدی‌ کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز، پیش از ظهر امروز در حاشیه همایش سراسری اصولگرایان در جمع خبرنگاران، با اشاره به پیام این همایش اظهار کرد: این همایش، همایش بسیار خوبی بود ولی به شرط آنکه در پایان این دو ماه نیز همین روحیه حفظ شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه توصیه‌ای به اصولگرایان دارید که فریب جناح رقیب را نخورند، گفت: من توصیه می‌کنم که اصولگرایان بصیرت لازم را داشته باشد و طوری عمل نکنند که رقبا از آنها سوء‌ استفاده کنند.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به سوال دیگری در خصوص علت شرکت نکردن علی لاریجانی در ائتلاف اصولگرایان و تاثیر این عدم حضور در شورای ائتلاف، تصریح کرد: لاریجانی در جمع ماست و اگر نماینده هم معرفی نکرده است، باز وی در جمع ما و تصمیمات ما حضور دارد.

موحدی‌ کرمانی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا تصمیمی برای حضور یا عدم حضور هاشمی رفسنجانی در لیست جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات خبرگان گرفته‌اید یا خیر، گفت: هنوز تصمیمی گرفته نشده است. البته به مراحلی برای تهیه لیست خبرگان در جامعه روحانیت رسیده‌ایم، اما هنوز نهایی نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است لیستی مشترک با جامعه مدرسین برای انتخابات خبرگان ارائه دهید، گفت: سعی ما این است که این امر محقق شود.

 

کد N1086940

وبگردی