آفتاب
فرزاد موتمن در گفتگو با مهر:

ریتم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» تند است/ فیلمی پلیسی

ریتم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» تند است/ فیلمی پلیسی

بابک میرزایی موسیقی فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» به کارگردانی فرزاد موتمن را نوشته و در حال حاضر مراحل ضبط موسیقی طی می شود.

فرزاد موتمن کارگردان فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» درباره مراحل ساخت موسیقی این اثر سینمایی به خبرنگار مهر گفت: تدوین فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» توسط ژیلا ایپکچی به پایان رسید و بابک میرزایی ساخت موسیقی را برعهده دارد و هم اکنون مراحل ضبط موسیقی را طی می کند.

وی درباره تفاوت فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» با سایر فیلم هایی که تاکنون کارگردانی کرده است، توضیح داد: این فیلم یک اثر پلیسی است که پس زمینه اجتماعی دارد و با فیلم هایی که تا کنون کارگردانی کرده ام از جهت ساختار و محتوا تفاوت های ماهوی دارد. ضرب‌آهنگ فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» نسبت به سایر فیلم هایی که ساخته ام تندتر است و با دوربین روی دست فیلمبرداری کرده ام که تا کنون تجربه ای از این دست را نداشته ام.

موتمن در پایان یادآور شد: البته شاید به نظر برسد فیلم «باج خور» از جهت فضاسازی نزدیک به این فیلم است اما «باج خور» فیلمی جنایی بود و ریتمی ملایم داشت.

آتیلا پسیانی، فریبرز عرب نیا، ژاله صامتی، سیامک صفری، امیر حسین فتحی، بهاران بنی احمدی، محمدرضا غفاری، شبنم فرشادجو و آناهیتا درگاهی در فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» بازی کرده اند.

کد N1086800

وبگردی