آفتاب
کیهانی در گفتگو با مهر:

سفر حدادی به آفریقا عقب نیفتاده است/ می‌خواهیم ماساژور هم برود

سفر حدادی به آفریقا عقب نیفتاده است/ می‌خواهیم ماساژور هم برود

رئیس فدراسیون دوومیدانی می گوید دلیل اینکه احسان حدادی و مربی اش هنوز به آفریقای جنوبی اعزام نشده اند این است که ماساژور روس هم باید همراه آنها به این سفر اعزام شود.

مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وقفه چند روزه در سفر احسان حدادی و مربی روسی اش عنوان کرد: این سفر عقب نیفتاده است بلکه ما در تلاش هستیم زاخاروف ماساژور حدادی نیز همراه با آنها اعزام شود و این کمی کار را طولانی کرده است. ولی به هر حال احسان حدادی تا اواخر این هفته و یا نهایتا اوایل هفته آینده به آفریقای جنوبی می رود.

وی در خصوص آخرین شرایط لیلا رجبی نیز گفت: خانم رجبی سخت مشغول تمرین است و انگیزه بالایی هم دارد. امیدورایم تا در رقابتهای داخل سالن شاهد کسب نتیجه از وی و دیگر نمایندگان کشورمان باشیم. وظیفه ما در فدراسیون دوومیدانی حمایت از ورزشکاران است و در تلاشیم تا به بهترین نحو ممکن این کار را انجام دهیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به این سوال که چه زمانی به صورت رسمی کادر اجرایی فدراسیون کامل خواهد شد گفت: تقریبا تمام کارها انجام شده است و تنها چند کمیته باید صاحب مسئول شوند. کارها طبق برنامه جلو می رود و مشکلی نیست و تنها باید روال اداری طی شود.

وی در خصوص آخرین شرایط اسپانسر دوومیدانی نیز خاطرنشان کرد: این کار نیز در بخش پایانی قرار دارد و به زودی اسپانسر این رشته المپیکی اعلام خواهد شد.

کد N1085468

وبگردی