آفتاب
ندیمی تاکید کرد:

باید از گروه‌هایی که مانع ایجاد می‌کنند،‌دوری جست

باید از گروه‌هایی که مانع ایجاد می‌کنند،‌دوری جست

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اعتقاد به این‌که «عده‌ای بوده‌اند که به جای نقد منصفانه نقدشان مخرب بوده است» گفت:‌اگر جریانات مطرح عقلانی رفتار کنند طرفدار بیشتری دارند.

ابوذر ندیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، اظهار کرد: باید نسبت به گروه‌ها یا ا فرادی که پیش از ارائه برنامه، پرخاش می‌کنند یا به جای همکاری مانع ایجاد می‌کنند دوری جست.

وی تصریح کرد: عده‌ای در مجالس 9 گانه وجود داشته‌اند که نقش نقد آن‌ها به جای منصفانه مخرب بوده است و تنها به جای ارائه برنامه ، از یک نقطه ضعف بزرگ نمایی می‌کنند که باید مردم با توجه به این خصومت و بر اساس تعاریف دست به انتخاب بزنند.

وی افزود: در واقع از مردم انتظار می‌رود نمایندگانی را به مجلس بفرستند که اهل برنامه‌ریزی، تدبیر، پیگیری و نظارت و نه اهل تنش باشند.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس اظهار کرد: طبیعتا همه گروه‌ها طرفدارانی دارند اما اگر جریانات مطرح عقلانی‌تر و در چارچوب‌های نظام رفتار کنند و از خطوط قرمز عبور نکنند، قطعا با حضور حداکثری مردم طرفدار بیشتری خواهند داشت؛ بنابراین افراد و گروه‌هایی که دیدگاه‌های تند دارند یا خطوط قرمز را رعایت نمی‌کنند اگر بدانند مورد اعتناء مردم نیستند کناره‌گیری می‌کنند و چون یارشان کم است نمی‌تواننند بازیگری کنند.

وی همچنین اظهار کرد: معتقدم کسانی که می خواهند در عرصه‌هایی مانند مجلس ورود کنند باید معیارهایی را مورد توجه قرار دهند و در رابطه با آینده نظام و کارکردهای‌شان برنامه داشته باشند و معلوم کنند تا چه اندازه می‌توانند در سازندگی آینده کشور موثر باشند.

انتهای پیام

کد N1084530

وبگردی