آفتاب

انانیمس: توطئه تروریستی داعش علیه ایتالیا را خنثی کردیم

انانیمس: توطئه تروریستی داعش علیه ایتالیا را خنثی کردیم

هکرهای "انانیمس" مدعی هستند که پس از افزایش عملیات‌هایشان در پی حملات تروریستی پاریس یکی از حملات تروریستی داعش علیه ایتالیا را خنثی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه تلگراف، این فعالان اینترنتی از حساب توییتر خود تحت عنوان "عملیات پاریس" استفاده کرده و اعلام کردند: در ماه جاری میلادی در سکوت کار می‌کنیم. تاکنون یکی از حملات داعش علیه ایتالیا را خنثی کرده‌ایم و امیدواریم دیگر حملات را نیز خنثی کنیم.

به دنبال حملات تروریستی ماه گذشته میلادی در پاریس که در آن 130 تن کشته شدند، گروه هکری انانیمس" متعهد شد تا این تروریست‌ها را به صورت آنلاین تعقیب کند.

این در حالی است که هنوز جزئیات بیشتری درباره این توطئه تروریستی در ایتالیا بدست نیامده است.

کارشناسان هشدار داده‌اند که یکی از مهلک‌ترین ابزار داعش استراتژی قوی آنها در رسانه‌های اجتماعی است که به آنها اجازه می‌دهد تا با طرفدارانشان در سراسر جهان در ارتباط باشند.

طرفداران تاثیرپذیر داعش پس از دریافت دستورات این تروریست‌ها درخصوص قاچاقی رفتن به سوریه و عراق، خانه و خانواده‌های خود را ترک کرده و به آنها در خاورمیانه می‌پیوندند.

گروه هکری "انانیمس" پس از حملات تروریستی پاریس در یوتیوب به داعش اعلان جنگ داد و گفت: انتظار ما را داشته باشید چرا که هکرهای ما شما را تعقیب کرده و گیر خواهد انداخت.

تاکنون هکرهای "انانیمس" فهرستی از حساب‌های توییتر را منتشر کرده که گفته می‌شود در راستای حمایت از داعش تبلیغ می‌کنند.

انتهای پیام‌

کد N1083804

وبگردی