آفتاب

نبیل قاووق: تروریسم عربستان در یمن شنیع‌ترین نوع تروریسم است

نبیل قاووق: تروریسم عربستان در یمن شنیع‌ترین نوع تروریسم است

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد که تروریسم عربستان در یمن شنیع‌ترین نوع تروریسم است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه سبأ نت، نبیل قاووق، معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد، محاصره‌ای که ائتلاف متجاوز علیه یمن اعمال کرده است، چندین برابر بدتر از محاصره اعمال شده توسط رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه است.

وی نسبت به خطر وجود مدارس و شبکه‌های ماهواره‌ای با هدف ترویج افکار تکفیری در عربستان هشدار داد و به عربستان این نصیحت را کرد که اگر می‌خواهد سیاست خود را در حمایت از تروریسم تغییر دهد، ده‌ها هزار مدرسه تکفیری و بیش از 100 شبکه ماهواره‌ای ترویج افکار تکفیری را ببندد.

این رهبر حزب‌الله لبنان تصریح کرد که طرح تروریستی و تکفیری شروع به عقب‌گرد کرده است و تمامی صحنه‌های نبرد در سوریه شاهد این است که حزب‌الله زمانی که جنگید، تروریست‌ها را شکست داد و لبنان توانست دستاورد بزرگی را در مقابله با خطر صهیونیستی و تکفیری رقم بزند.

وی افزود: لبنان حق دارد که این فخر را به تمامی کشورها بفروشد که همانطور اسرائیل را شکست داد، در حال حاضر تروریسم و تجاوز تکفیری را نیز شکست می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان بر این امر حساب بازمی‌کردند که پایان سال 2015 قدرت مقاومت ضعیف می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر مقاومت در اوج قدرت خود و مورد اعتماد و اطمینان تمامی لبنانی‌ها است.

نبیل قاووق عنوان داشت: بدانید که چگونه اسرائیلی‌ها از پاسخ مقاومت به جنایت ترور سمیر قنطار هراس دارند و این در حالی است که مردم ما نگرانی را نمی‌شناسند و اعتماد آنها به توانایی مقاومت برای رویارویی و شکست هرگونه تجاوز اسرائیلی یا تکفیری بیشتر شده است.

انتهای پیام

کد N1083668

وبگردی