آفتاب

خسروی: رژیم صهیونیستی درهای جهنم را به روی خود باز کرده است

خسروی: رژیم صهیونیستی درهای جهنم را به روی خود باز کرده است

نماینده مردم سمنان در مجلس گفت: آیا یکی بودن ناظران و مجریان در تشکیل کمیته نظارت بر برجام کار ثوابی است؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، علی‌رضا خسروی در نطق امروز (دوشنبه) میان دستور مجلس شورای اسلامی با تبریک میلاد حضرت رسول (ص)، ولادت امام جعفر صادق(ع) و میلاد حضرت عیسی (ع)، گفت: با کشته شدن سمیر قنطار رژیم صهیونیستی درهای جهنم را به روی خود باز کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: امروز توهین به منتقدان خطرناک‌تر از نوع ویروس آنفولانزای نوع اِ است. این ادبیات در حالی توسط مسئولان تکرار می‌شود که پیش از این مقام معظم رهبری فرموده بودند، «من مردم عزیز را به بی‌تفاوتی دعوت نمی‌کنم. اصرار می‌کنم برخوردهای تحقیرآمیز نباشد، دلواپس بودن جرم نیست، دغدغه داشتن جرم نیست.» ادبیات کلاغی و جهنمی و بی‌سوادی را کنار بگذارید. به فکر معیشت مردم، بیکاری و رفع رکود اقتصادی و رفاه آنان باشید.

وی خواستار واکنش کمیته نظارت بر اجرای برجام شد و افزود: کثیرالشک‌ها و آنها که به وعده‌های دشمن دلخوش کرده‌اند در صحت و سقم قبله‌شان تجدید نظر کنند و این در حالی است که از کمیته نظارت بر برجام صدایی شنیده نمی‌شود. آیا یکی بودن ناظران و مجریان در تشکیل کمیته نظارت بر برجام کار صوابی است؟

خسروی خطاب به دولت، متذکر شد: حال که تحریم‌ها برطرف شده دبه را کنار بگذارید و اینکه ما فکر نمی‌کردیم نفت کمتر از 60 دلار شود رافع مسئولیت شما نخواهد بود.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم بر بی‌اعتماد بودن آمریکا تاکید کرد و نمونه این بی‌اعتمادی را امضای قوانین جدید کنگره دانست و گفت که با این مصوبات کنگره برجام نقض می‌شود.

نماینده مردم سمنان در مجلس در بخش دیگری از نطق خود گفت: نه فتنه 88 را بخشیده و نه فراموش می‌کنیم و از تاکید شورای نگهبان بر دقت بر خطوط قرمز حمایت می‌کنیم. از طرف دیگر آمریکا با تصمیم اخیرش نشان داد که وعده‌های نسیه‌اش هم نقض شده است. در ایران بعضی دوگانه‌سوزند و اعلام می‌کنند منابع توافق برجام مثل مهریه بوده،‌ نه کسی داده و نه کسی گرفته است و امیدوارم که آنها سه‌گانه‌سوز نشوند.

وی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون رفت اقتصاد کشور از بن‌بست‌ها دانست و افزود: هیچ ملتی به عدالت، آزادی و رفاه نمی‌رسد مگر با تکیه بر استقلال. نظام جهانی اگر قرار بود به ملت‌ها عدالت و رفاه هدیه بدهد، خودش فربه نمی‌شد، این فربه شدن نتیجه ضعیف شدن بقیه کشورهاست.

عضو کمیسیون عمران مجلس در بخش دیگری از سخنانش خواستار توسعه صنعت پرورش زالو شد و افزود: صنعت جانوری این روزها به‌عنوان بازوی پرتوان در سطح اقتصاد کشورها نقش‌آفرینی می‌کند، از صادرات حیوان و پرنده گرفته تا فرآوری حیوانی نظیر دارو و سرم که جای این صنعت در کشور ما بسیار خالی است. به طور مثال هر گرم زهر خشک مار معادل 680 بشکه نفت می‌تواند برای کشور ارزآوری داشته باشد؛ علاوه بر آن هر قطعه زالو در ایران بین 500 تا 1500 تومان به فروش می‌رسد اما قیمت این آبزی در اروپا بین 8 تا 12 دلار است.

انتهای پیام

کد N1083633

وبگردی