آفتاب
مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز عنوان کرد:

قوانین دست و پاگیر از موانع تولید

قوانین دست و پاگیر از موانع تولید

مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز گفت: خود تحریمی مشکلات فراوانی را برای تولیدکنندگان به وجود آورده است که امیدواریم با رفع این مشکلات و حذف قوانین دست‌وپاگیر از پیش پای تولیدات ملی، شاهد افزایش تولیدات و رفع مشکل تولیدکنندگان باشیم.

عبدالحسین بساق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: یکی از مسائل مهم و موانعی که بر سر راه تولید وجود دارد، بحث خودتحریمی است که اگر دولت و کارفرمایان ما بتوانند در این خصوص به حل مشکلات کمک کنند و با این شرکت همکاری داشته باشند شاهد افزایش تولیدات خواهیم بود.

وی افزود: بحث نقدینگی یکی دیگر از مسائلی است که باید به آن توجه شود زیرا کارفرمایان شرکت لوله‌سازی اهواز به دلیل مشکلات مالی و علی‌رغم تحویل پروژه به آن‌ها، توانایی پرداخت هزینه‌ها را ندارند و به صورت قطره‌چکانی مبالغ را در اختیار این شرکت قرار می‌دهند.

بساق‌زاده تصریح کرد: اگر مطالباتی که ما از سیستم‌های دولتی و دیگر کارفرمایان خود داریم، پرداخت شوند، بیش از این تولیدات خواهیم داشت و می‌توانیم اشتغال‌زایی نیز ایجاد کنیم.

وی در خصوص عملکرد این شرکت عنوان کرد: در سال 93 این شرکت در مقایسه با سال 92، 132 درصد رشد تولید داشته است و خوشبختانه در 9 ماهه 94 توانسته تولیدات خود را از مرز تولیدات سال 93 عبور دهد و رشد مطلوبی در زمینه تولید از خود ارائه کند.

بساق زاده خاطرنشان کرد: با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که میان شرکت لوله‌سازی اهواز، فولاد اکسین خوزستان و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب مبنی بر تولید لوله‌های 48 اینچ منعقد شد، امیدواریم با انجام این قرارداد شاهد افزایش تولید در سال 94 باشیم.

وی گفت: میزان ساخت لوله در این پروژه، حدود 45 هزار تن است و ورق مورد نیاز برای ساخت این لوله از سوی شرکت فولاد اکسین خوزستان تامین خواهد شد.

بساق زاده عنوان کرد: حدود 65 تا 70 درصد از ظرفیت شرکت لوله‌سازی اهواز با قراردادهای منعقدشده، پر شده و فعالیت این شرکت به نحو مطلوبی ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز افزود: امیدواریم بتوانیم در گام‌های آینده از 100 درصد ظرفیت کارخانه بهره ببریم و اشتغالزایی مناسبی در استان ایجاد کنیم.

انتهای پیام

کد N1083313

وبگردی