آفتاب
نماینده مینودشت در تذکری،

رئیس جمهور نسبت به رفع بیکاری و ایجاد اشتغال توجه کند

رئیس جمهور نسبت به رفع بیکاری و ایجاد اشتغال توجه کند

نماینده مردم مینودشت در تذکری از رئیس جمهور خواست تا نسبت به رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان اقدامات لازم را انجام داده و به این مساله توجه ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، عبدالکریم رجبی نماینده مینودشت در تذکری به رئیس جمهور خواستار رفع مشکل بیکاری در کشور به ویژه در حوزه‌ی انتخابیه‌اش شد و گفت:‌ در حوزه انتخابیه این جانب آمار بیکاری بسیار بالا است و بسیاری از جوانان تحصیلکرده مجبور هستند برای کار به شهرهای بزرگ مهاجرت کنند که از طرف دیگر بعضی از کارفرمایان دست مزدهای آنها را پرداخت نمی‌کنند، آدرس غلط ندهیم وظیفه دولت ایجاد اشتغال است و امیدواریم رئیس جمهور توجه ویژه‌ای به این مساله داشته باشد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی گفت:‌ محصولات کشاورزی مردم روی دستشان مانده و دولت در خرید تضمینی این محصولات تلاش و اقدام جدی نمی‌کند.

نماینده مینودشت در مجلس همچنین در تذکری به وزیر نیرو اظهار کرد:‌ آبرسانی به روستاهای این حوزه انتخابیه که با بازدید معاون وزیر قول مساعد هم داده شده باید در دستور کار قرار گرفته و اعتبار ویژه‌ای اختصاص داده شود.

وی در پایان به وزیر آموزش و پرورش تذکر داد و افزود: این حق فرهنگیان است که زندگی شرافتمندانه‌ای داشته باشند و همچنین حق مناطق کمتر توسعه یافته هم در این بخش باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

کد N1082423

وبگردی