آفتاب
درخواست نماینده شیراز از اصولگرایان؛

از نظرات ائتلافی موحدی کرمانی، یزدی و مصباحی یزدی تبعیت کنید

از نظرات ائتلافی موحدی کرمانی، یزدی و مصباحی یزدی تبعیت کنید

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی خطاب به دولتمردان خواستار تداوم اصلاحات زیربنایی اقتصادی بدون توجه به سبد رای دولت در انتخابات اسفندماه شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، جعفر قادری در نطق میان دستور مجلس نسبت به وحدت شیعه و سنی و بی‌توجهی بزرگان هر دو گرایش اسلامی به تفرقه‌افکنی‌ها در استان کرمان ابراز خرسندی کرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس از گروه‌های سیاسی اصولگرا خواست تا از نظرات ائتلافی موحدی کرمانی، یزدی و مصباحی یزدی تبعیت کرده و در راستای تحقق وحدت و همگرایی در جریان اصولگرا به این ائتلاف بپیوندند.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی اقدام کنگره آمریکا در تصویب مصوبه اعمال محدودیت برای شهروندان 38 کشور جهان برای سفر به ایران، سوریه، عراق و سودان را اقدامی ضدبرجام دانست و از کمیته نظارت برجام خواستار نشان دادن واکنش مناسب شد و افزود: اقدام کنگره آمریکا به معنای زمین‌گیر نگهداشتن صنعت گردشگری جمهوری اسلامی است، کمیته نظارت برجام واکنش مناسبی نشان دهد.

قادری بهترین مدل اقتصادی کشور را اقتصاد مقاومتی دانست و خواستار افزایش پیوند با چین، روسیه و هند با اتکاء به منابع داخلی شد و افزود: با روش‌های سنتی اقتصادی و ساختارهای معیوب و مریض پولی، مالی، بانکی و ارزی نمی‌توان پاسخگوی حل مشکلات اقتصادی کشور بود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در بخش دیگری از سخنانش خواستار تدبیر موثر بانک مرکزی برای هدایت نقدینگی به زیرساخت‌های اقتصادی با تعیین نرخ سود سپرده و تسهیلات بانکی با توجه به نرخ تورم شد.

نماینده مردم شیراز در مجلس خواستار دقت و توجه بیشتر مسئولان برای جلوگیری از کشت محصولات آب‌بر زراعی بیش از نیاز داخلی شد و افزود: در شرایطی که با محدودیت منابع آبی روبرو هستیم چرا تدبیری برای حل تولید محصولات کشاورزی آب‌بر مازاد بر نیاز داخلی نمی‌شود تا منابع آبی موجود صرف تولید سایر محصولات کشاورزی شود؟

وی در پیشنهادی خواستار اجرای طرح «نکاشت»در پایین دست سد درودزن برای تامین آب مورد نیاز کشاورزان این منطقه شد.

انتهای پیام

کد N1082405

وبگردی