آفتاب
نماینده لامرد در مجلس:

تیم مذاکره کننده مواظب دبه‌های آمریکایی باشند

تیم مذاکره کننده مواظب دبه‌های آمریکایی باشند

نماینده مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تاکنون تمام ارکان جمهوری اسلامی ایران از جمله شورای عالی امنیت ملی، دولت و مجلس شورای اسلامی با رعایت شروط حکیمانه رهبری به تمامی تعهدات خود پایبند بوده و تیم متدین و خدوم نیز همواره فعالیت مثبتی را داشته اما از این تیم می‌خواهم مواظب دبه‌های آمریکایی باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، موسی موسوی طی نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسائل حوزه انتخابیه، گفت: ضمن تقدیر از تمامی 16 نامزدی که برای دهمین دوره انتخابات مجلس ثبت نام کرده‌اند باید عرض کنم مشکلات این منطقه باید در مجلس شورای اسلامی پیش روی قرار گیرد. از دولت می‌خواهم عوارض پالایشگاه پارسیان مهر را هرچه سریع‌تر به محل منابع استانی و منطقه‌ای واریز نماید. همچنین ضمن تشکر از مسئولین سازمان امور مالیاتی کشور که در مراحل قبلی وصول عوارض ارزش افزوده نهایت همکاری را داشتند از وزیر اقتصاد درخواست دارم در این مرحله نیز با پرداخت این مبالغ موافقت کنند.

وی افزود: ضمن تشکر از وزیر راه برای حضور در منطقه و سفر به شهرستان‌های لامرد و مهر از ایشان می‌خواهم شرایط را برای ادامه پروژه‌های مهم استانی و منطقه‌ای فراهم نماید و از ایشان استدعا دارم با صدور دستور ویژه جهت تزریق منابع مالی شاهد توسعه این پروژه‌ها باشیم. همچنین تونل شهید باقری لامرد به عنوان بزرگترین تونل جنوب کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و ضروری است وزیر محترم دستور تأمین اعتبار لازم را در این حوزه صادر کند.

نماینده لامرد در ادامه تصریح کرد: کریدور ارتباطی دریا به جنوب کشور یعنی آزادراه لامرد- پارسیان نیازمند توجه ویژه مسئولین است و تقاضا دارم جهت تکمیل آن دستور تسریع تشکیل کنسرسیوم مربوط صادر شود. همچنین باید پروازهای فرودگاه لامرد وضعیت مناسبی ندارد و ازسازمان هواپیمایی کشوری و شرکت‌های هواپیمایی می خواهم پروازهای بین‌المللی این فرودگاه را در نظر بگیرند و خطوط هوایی لامرد- شانگهای و لامرد- شارجه را در دستور کار خود قرار دهند. همچنین از وزارت محترم کشور می‌خواهم نسبت به صدور پروانه دفتر پلیس +10 و آموزشگاه رانندگی اقدام مثبت انجام گیرد و از مسئولین وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب می‌خواهم پروژه‌های آبرسانی روستاهای شرق منطقه اشکنان و مجموعه روستاهای اسیر را در دستور کار قرار دهند.

وی در پایان و خطاب به وزیر نفت گفت: از تخصیص اعتبار ویژه شرکت گاز برای گازرسانی شهرها و روستاهای مهر و لامرد تشکر می‌کنم و ضمن تقدیر از شرکت گاز استان فارس انتظار می‌رود نسبت به انجام مطالعه و تعیین پیمانکار نهایتاً تا سال 95 اقدام مقتضی صورت گیرد.

انتهای پیام

کد N1082308

وبگردی