آفتاب

تاکید شجاعی کیاسری در حمایت از تولید کنندگان بخش صنعت

تاکید شجاعی کیاسری در حمایت از تولید کنندگان بخش صنعت

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی از وزیر صنعت درخواست کرد تا حمایت از تولید کنندگان بخش صنعت را به عمل آورده و از بروز خسارت به سرمایه گذاران این بخش جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سید رمضان شجاعی کیاسری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز ضمن تبریک میلاد پیامبر (ص) با اشاره به سالروز 9 دی اظهار کرد:‌ 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت و رهبری است و همچنین روز عمق بخشیدن به باورهای اسلامی و انقلابی و مقابله با زیاده خواهی استکبار جهانی است.

وی همچنین از همکاری دولت با مجلس تشکر کرد و گفت: با توجه به سرانجام رسیدن برجام و فراز و فرودهایی که داشته از رئیس جمهور می‌خواهم ضمن رعایت و حفظ صیانت از منویات رهبری در زمینه‌ی الزامات مقرر شده در برجام اجازه ندهند حقوق مکتسبه مردم با مذاکرات و نشست‌های نفس گیر به یادداشت‌های قابل احترام برای طرفین تبدیل شود و هر روز با حاشیه و القائات ساختگی و سیاسی در گفتار و رفتار دولتمردان آمریکا و پارلمان آن واقعیات و اهداف اصلی و اساسی به دست فراموشی سپرده شود.

نماینده مردم ساری در مجلس همچنین خاطر نشان کرد: نباید اجازه دهیم که این مساله موضوعی برای بحث‌های سیاسی و مکاتبات و ملاقات‌های بی اثر که جز فرصت سوزی و تهیه خوراک برای رسانه‌های بیگانه نتیجه دیگری ندارد مبدل شود.

وی همچنین با مورد خطاب قرار دادن وزرای کار و امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد:‌ انتظار می‌رود هر چه سریعتر تکلیف بازنشستگان فولاد که هنوز حقوق خود را دریافت نکردند اقدام کرده تا این افراد از بلاتکلیفی درآیند.

شجاعی کیاسری همچنین در تذکری به وزیر کار و رفاه اجتماعی خواستار تجهیز مراکز فنی و حرفه‌ای در شهرساری شد.

وی همچنین در تذکر به وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: ‌انتظار می رود نسبت به اراضی زمین‌های کشاورزی در جهت توسعه محصولات حمایت لازم به عمل آید تا کشاورزان از این مساله آسیب نبینند.

شجاعی کیاسری در تذکری به وزیر صنعت گفت: از وزیر صنعت و معدن و تجارت می‌خواهم تا نسبت به حمایت به موقع از تولید کنندگان بخش صنعت اقدام لازم را انجام دهند و از بروز خسارت‌های روز افزون به سرمایه گذاران این بخش جلوگیری کند.

وی در پایان از وزیر نیرو خواست تا نسبت به تامین آب کشاورزی و همچنین تامین آب شرب روستایی اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام

کد N1082285

وبگردی