آفتاب

تل‌آویو با پیشنهاد تشکیلات خودگردان برای مذاکره محرمانه مخالفت کرد

تل‌آویو با پیشنهاد تشکیلات خودگردان برای مذاکره محرمانه مخالفت کرد

بک مسئول صهیونیستی فاش کرد که رژیم اشغالگر قدس با پیشنهاد اخیر تشکیلات خودگردان فلسطین برای مذاکره محرمانه به منظور دستیابی به توافق سیاسی مخالفت کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از رادیو صهیونیستی، این مسئول صهیونیستی خاطرنشان کرد که طرف فلسطینی این پیشنهاد را در جریان دیدار صائب عریقات مذاکره کننده ارشد فلسطینی با سیلوان شالوم معاون سابق نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ماه ژوئیه گذشته که در مقر سازمان اطلاعات اردن در شهر امان برگزار شد، مطرح کرده بود.

مسئول صهیونیستی همچنین اعلام کرد که عریقات و شالوم سه هفته بعد از دیدار مذکور در مقر سازمان اطلاعات مصر در قاهره هم با یکدیگر دیدار کردند و هیات صهیونیستی مخالفت تل‌آویو با پیشنهاد تشکیلات خودگردان در رام الله برای مذاکره محرمانه را به هیات فلسطینی اعلام کرد.

از سوی دیگر، یک مسئول فلسطینی در واکنش به این مساله اعلام کرد که مقامات فلسطینی آن زمان در جریان آغاز انتفاضه قدس در مناطق اشغالی فلسطین قرار داشتند و به طرف صهیونیستی نسبت به خونریزی و درگیری‌های شدید هشدار و برای جلوگیری از این مساله پیشنهاد مذکور را ارائه داده بودند.

این افشاگری‌های منابع صهیونیستی بیش از پیش پرده از روی تلاش‌های تشکیلات خودگردان فلسطین برای جلوگیری از شکل گیری انتفاضه قدس و همکاری امنیتی با طرف صهیونیستی بر می‌دارد.

انتهای پیام

کد N1082215

وبگردی