آفتاب
نقدی:

با سبک معماری جدید، فضایی برای ادای فرائض دینی وجود ندارد

با سبک معماری جدید، فضایی برای ادای فرائض دینی وجود ندارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سبک و سیاق معماری جدید، فرهنگ ما را بر باد می‌دهد آن هم به گونه‌ای که دیگر فضایی برای پرداختن به مسائل مذهبی و ادای فرائض دینی وجود ندارد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار محمدرضا نقدی در ارتباط زنده توسط ویدئو کنفرانس با همایش بسیج مهندسین عمران و معماری که در مشهد اظهار کرد: ما امروز با توطئه‌های بزرگ دشمنانمان مواجه هستیم که دارند علیه اسلام اقدام می‌کنند چراکه آنها خلع سلاح شدند و شکست‌های سنگینی از امت اسلامی خوردند و طی سال‌های اخیر مداوم عقب‌نشینی کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه کشورهای منطقه امروز یک به یک از چنگ قدرت‌های جهانی خارج شده‌اند و اسلام در حال پیشروی است، افزود: دشمن طی 36 سال گذشته در عرصه‌های مختلف نتوانست کاری انجام دهد و امروز در عرصه نفوذ با چرب‌زبانی، اظهار محبت و دوستی می‌کند و این از خصوصیات آنهاست؛ گرگ، گرگ است.

وی با بیان اینکه دشمنان ذات گرگ‌صفت خود را نمی‌توانند پنهان کنند ادامه داد: آنها می‌خواهند با چالش‌هایی که برای ما درست کردند بگویند پیشرفت کشور در گرو رابطه با استکبار است با این تصویر می‌خواهند زمینه نفوذ را فراهم کنند.

نقدی با بیان اینکه عده‌ای در داخل کشور بسترساز این نفوذ شده‌اند عنوان کرد: ‌عده‌ای آن تصویری که آمریکا می‌خواهد القا کند را بسترسازی می‌کنند و از سه ‌طریق راه نفوذ دشمنان به کشور فراهم می‌آورند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تشریح این 3 معبر گفت: نخست کسانی که خوشبین هستند و فکر می‌کنند آمریکا دوست ما است، سپس منافقینی که در داخل خاک عراق حضور داشتند و تحت حفاظت آمریکا قرار گرفته‌ بودند و دسته سوم نیز گروهک‌های سلطنت‌طلبی که در داخل آمریکا حضور دارند با همراهی دشمن شبانه روز تلاش می‌کنند که علیه کشور با ابزارهای مختلفی همچون ماهواره و شبکه‌های مجازی هجمه وارد کنند.

وی با بیان اینکه کسانی که اکنون به عنوان عامل نفوذی آمریکا در داخل دستگیر شدند یا می‌شوند، تنها جاسوس نیستند بلکه آموزش دیده‌اند که در کشور کودتا کنند، گفت: آمریکا آن‌قدر در دشمنی خود مقابل ایران گستاخانه عمل می‌کند که در قالب یک اقدام طبقه‌بندی شده 34 پروژه در قالب براندازی علیه ایران را در دفتر جان‌کری ارائه می‌کند.

نقدی ادامه داد: شکست‌های آمریکا در منطقه ثابت کرده آنها توان و ظرفیتی برای حمله به ما ندارند همان طور که اگر می توانستند وضعیت افغانستان و عراق را درست می کردند بنابراین ارتش آمریکا آسیب‌پذیرترین ارتش در دنیا است آن هم به گونه‌ای که در همه جای دنیا آمریکا در خطر است.

وی با بیان اینکه عده‌ای دلسوزی می‌کنند و مدام از مردم یاد می‌کنند،گفت: باید در جواب این عده گفت بروید خانه‌ها و ویلاهایتان را بفروشید تا مردم صاحب خانه شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امروز این خطر را احساس می‌کنیم که تبهکارانی وجود دارند و به مردم القا می‌کنند راه موفقیت ما سازش با آمریکا است.

وی افزود: ایران یکی از استثنایی‌ترین کشورهای جهان است که منابع مختلفی در آن وجود دارد و به عنوان مثال با تکنولوژی که امروز از آب و خاک گسترده در داخل کشور استخراج می‌شود می‌توان تا چند صد میلیون نفر را غذا داد.

نقدی با اشاره به نبود تدبیر در حل مشکلات کشور یادآور شد: ریشه‌های بسیاری از مشکلات کنونی شهرنشینی در کشور به دلیل نداشتن الگوی درست در زمینه شهرسازی و مدیریت شهری است و با این رویکرد انتظار این است بسیج مهندسین الگوهای توسعه کشور را طراحی کنند.

وی در پایان با بیان اینکه سبک و سیاق معماری جدید، در حال بر باد دادن فرهنگ ما است، گفت: در سبک و سیاق معماری جدید فضایی برای پرداختن به مسائل مذهبی و ادای فرائض دینی وجود ندارد.

انتهای پیام

کد N1081206

وبگردی