آفتاب
با خبری اختصاصی از ائتلاف اصولگرایان؛

ششمین شماره هفته نامه «نماینده» منتشر شد

ششمین شماره هفته نامه «نماینده» منتشر شد

ششمین شماره هفته‌نامه «نماینده» از صبح شنبه در کیوسکهای مطبوعاتی تهران عرضه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت هفته وحدت در این شماره از نماینده، یادداشت‌هایی از سالار مرادی «نماینده اهل سنت مردم سنندج» و دو تن از معاونین «مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی» در این هفته نامه منتشر شده است.

همچنین گفتگو با فعالان سیاسی درباره مشاهدات عینی‌شان از حماسه ۹ دی و پاسخ به سوال «چرا حماسه ۹ دی نباید فراموش شود؟»، گفتگو با رئیس وقت سازمان صداوسیما و بیان ناگفته‌های روز ۹ دی ۸۸ از زبان وی از جمله مطالب سیاسی منتشر شده در نماینده است.

عضو سابق هیئت‌مدیره بورس همچنین به «هفته‌نامه نماینده» از اینکه دولت هیچ قدمی برای بهتر شدن بورس برنداشته است، گفته و در مطالبی جداگانه به «پشت پرده افزایش قیمت‌ها در هفته‌های اخیر» و «حجم واردات کالاهای چینی به ایران در ۲۰۰ روز نخست امسال» پرداخته است.

محمد سلیمانی، وزیر اسبق ارتباطات و نماینده تهران در نیز در گفتگویی در این شماره از نماینده گفت: «دولت از نظارت و بازرسی گریزان است.»

در بخش دیپلماسی این شماره از نماینده نیز جزئیات آغاز جشنواره تحریم‌های ضد ایرانی آمریکا که خبر از تدارک گسترده آمریکا برای اجرای چندین تحریم جدید پس از آغاز اجرای برجام و نیز جهانی‌شدن «دیوار مهربانی ایرانی» از جمله مطالب منتشر شده است.

بررسى خسارت‌های ناشی از ورشكستگى مؤسسه مالى ميزان، میزان «نظارت دولت بر قیمت خوراکی‌ها در شب یلدا» و «دلیل افزایش توقع مردم از نمایندگان مجلس» در بخش «منهای پایتخت» نماینده منتشر شده است.

فاطمه رهبر نماینده تهران و رئیس فراکسیون زنان مجلس و شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان رئیس‌جمهور درباره «مطالبات بر زمین مانده زنان در دولت اعتدال» با نماینده گفتگو کردند که این گفتگو ها در بخش جامعه «نماینده» قابل مشاهده است.

ای شماره از هفته نامه نماینده همچنین گفتگوی صمیمی با «رضا تقی پور» سخنگوی شورای شهر تهران وی را در قابی متفاوت قرار داده و با جزئیات ازدواج خودش و سبک زندگی‌اش، مخاطب را با فراز و نشیب‌های زندگی این چهره سیاسی آشنا می‌کند.

کد N1081193

وبگردی