آفتاب
یک عضو هیات رییسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت:

مردم ائتلاف بین جریان تندرو و معتدل را نمی‌پذیرند

مردم ائتلاف بین جریان تندرو و معتدل را نمی‌پذیرند

یک عضو هیات رییسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با تاکید بر اینکه مردم ائتلاف بین جریان‌های تندرو و معتدل را قبول نمی‌کنند گفت: گروه های سیاسی به جای ائتلاف با جریانات تندرو به دنبال تهیه لیستی با افراد مورد قبول مردم باشند که در نهایت خواسته‌های مردم را عملیاتی کنند.

ایرج عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه تلاش برای ائتلاف بین گروه‌های مختلف از یک جریان را قبول ندارم گفت: این بحث که اگر ائتلافی بین گروه‌های یک جریان رخ دهد باعث مشخص شدن تکلیف مردم و در نهایت رای به جریان خاصی می شود را قبول ندارم. چرا که قطعا مردم لیستی که در آن جریان تندرو در کنار جریان معتدل در یک صف قرار می‌گیرند را قبول نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه ائتلاف بین جریان تندرو و معتدل به آن ائتلاف ضربه وارد می‌کند گفت: قطعا ائتلاف بین دو جریان معتدل و تندرو با مشی و نگاه مردم سازگاری نخواهد داشت چرا که مردم نمی‌توانند در حوزه سیاسی به این دو طیف در کنار یکدیگر رای دهند. نتیجه نهایی عدم اقبال مردم و شکست آن ائتلاف می‌شود. مردم در این شرایط به سراغ کاندیداهایی می‌روند که با اطلاع از مشکلات مردم در جهت حل آن تلاش کنند.

این عضو هیات رییسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت ادامه داد: در این بین برخی از نمایندگان فعلی مجلس که قصد کاندیداتوری در دوره بعدی را دارند حاضر به ائتلاف با جریانات تندرو نیستند چون آن‌ها به نگاه مردم به انتخابات آشنا هستند و خوش بینی نسبت به این ائتلاف ها ندارند.

عبدی با تاکید بر اینکه دو جریان معتدل و تندرو در مقابل یکدیگر هستند گفت: ائتلافی که نتیجه نهایی آن حضور احزاب تندرو و معتدل در کنار یکدیگر باشد صحیح نیست و باعث ضربه وارد شدن به احزاب آن ائتلاف می‌شود. حال اینکه اگر هرکدام از این جریانات به صورت جداگانه با نیروهای هم‌فکرشان ائتلاف کنند مردم نیز براساس جریان فکری‌شان کاندیداهای موردنظرشان را انتخاب می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط دیگر شاهد بروز اختلافاتی در حوزه سیاسی و تشکیل مجلس با اختلافات آنچنانی نخواهیم بود و آنچه خواست مردم است محقق می‌شود.

این نماینده اصولگرای مجلس با تاکید بر لزوم تلاش گروه‌های سیاسی برای تحقق خواسته‌های مردم گفت: گروه‌های سیاسی باید تلاش کنند تا کاندیداهایی را در لیست نهایی خود بگذارند که مطالبات مردم را محقق کنند. آن‌ها باید به صورت مشخص عنوان کنند که قرار است کدام یک از مطالبات مردم را عملیاتی کنند. بر همین اساس معتقدم ائتلاف بین جریان تندرو و سایر جریان‌ها تنها باعث گمراه کردن مردم خواهد شد.

انتهای پیام

کد N1080614

وبگردی