آفتاب
فرماندار تهران:

یک چهارم داوطلبان انتخابات مجلس در فرمانداری ثبت‌نام کرده‌اند

یک چهارم داوطلبان انتخابات مجلس در فرمانداری ثبت‌نام کرده‌اند

فرماندار تهران با اشاره به حضور گسترده متقاضیان کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران، گفت: یک چهارم داوطلبان کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری تهران پروسه ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عیسی فرهادی در جمع خبرنگاران مستقر در فرمانداری تهران در مورد تعداد افرادی که طی مدت ثبت‌نام انتخابات‌های خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران فعالیت کرده‌اند، گفت: طی 9 روز مهلت ثبت‌نام انتخابات‌های مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی 400 نفر به طور مستقیم در فرمانداری تهران مشغول به فعالیت بوده‌اند و به طور میانگین هر کدام از این افراد روزانه 15 ساعت فعالیت داشته‌اند.

وی در مورد تعداد افرادی که در فرمانداری تهران برای هر دو انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: در مجموع 22 درصد از داوطلبان کاندیداتوری مجلس خبرگان رهبری جهت ثبت‌نام به فرمانداری تهران مراجعه کرده‌اند. همچنین یک چهارم متقاضیان مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در فرمانداری تهران فرآیند ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.

فرماندار تهران با اشاره به ارزیابی و نظارت مستمر استانداری تهران نسبت به عملکرد فرمانداری تهران در فرآیند ثبت‌نام، گفت: استانداری تهران با مستقر کردن یک گروه مستندساز و مستقل از فرمانداری، نظارت بر روند اجرای ثبت‌نام از متقاضیان مجالس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را انجام داده است. این اکیپ نظارتی از متقاضیان در مورد عملکرد فرمانداری تهران نظرسنجی کردند و در آخرین بازدیدی که دقایقی پیش استاندار از ستاد انتخابات تهران داشتند به طور اتفاقی برخی از این نظرسنجی‌ها را بررسی کردند که طی آن اکثر متقاضیان نمره عالی به فرمانداری داده‌اند.

انتهای پیام

کد N1080233

وبگردی