آفتاب

آتش‌سوزی ساختمان 10 طبقه در مشهد

آتش‌سوزی ساختمان 10 طبقه در مشهد

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از وقوع آتش‌سوزی در ساختمان 10 طبقه در دست ساخت در خیابان کوهسنگی این شهر خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، حسین خاکپور در تشریح جزییات این خبر، عنوان کرد: این حریق صبح امروز سبب اعزام دو خودرو اطفای حریق از ایستگاه شماره 40 آتش‌نشانی مشهد به محل حادثه شد.

وی کانون حریق را طبقه منفی سه این ساختمان اعلام و اظهار کرد: طبق بررسی اولیه ریختن مواد مذاب حاصل از جوشکاری از طبقه مثبت یک بر روی ضایعات ساختمانی نظیر آکاستیو، چوب و ... انباشته شده در این طبقه همچنین ایزوگام‌های کار شده در دیواره این ساختمان منجر به آتش‌سوزی شده بود.

خاکپور گفت: در حالی که حریق به سرعت در حال گسترش بود آتش‌نشانان با کشیدن لوله‌های آبدهی و دستگاه تنفسی آتش را از چند جهت و در کمترین زمان ممکن مهار کردند.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل سازمان آتش‌نشانی مشهد ضمن تاکید بر اینکه این حادثه خسارت جانی نداشت، اضافه کرد: نزدیک به 23 روز قبل حادثه‌ای مشابه در طبقه منفی چهار این ساختمان رخ داده است.

خاکپور که علت حادثه چند روز گذشته را نیز بی احتیاطی در عملیات جوشکاری و ریختن مواد مذاب حاصل از آن بر روی گازوییل‌های جاری شده در چاله پشت ساختمان اعلام کرد و افزود: از متصدیان و کارفرمایان پروژه‌های ساختمانی خواست تا ضوابط ایمنی و توصیه‌های کارشناسان را جدی بگیرند.

انتهای پیام

کد N1079222

وبگردی