آفتاب

محجوب، جلودارزاده و ذوالنور برای انتخابات مجلس ثبت نام کردند

محجوب، جلودارزاده و ذوالنور برای انتخابات مجلس ثبت نام کردند

ایلنا نوشت: علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر و رییس فراکسیون کارگری مجلس نهم به وزارت کشور آمد تا برای انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی ثبت نام کند.

حجت الاسلام مجتبی ذالنوری جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با حضور در فرمانداری قم، در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قم ثبت نام کرد.

ذالنور از چهره‌های اصولگراست که در انتخابات دوره قبل مجلس شورای اسلامی نیز از حوزه انتخابیه قم نیز کاندیدا بود و در لیست جبهه پایداری قرار داشت، اما با ۱۳۵هزار رأی و فقط با اختلاف ۱۲هزار رأی کمتر نسبت به امیرآبادی از راهیابی به مجلس بازماند.

تسنيم هم نوشت: سهیلا جلودارزاده عضو شورای مرکزی مجمع زنان اصلاح‌طلب از تهیه لیست اولیه انتخاباتی اصلاح‌طلبان خبر داد و گفت: احزاب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اسامی خود را برای لیست اصلاح‌طلبان ارسال کردند.

وي در جمع خبرنگاران و در خصوص لیست اصلاح‌طلبان اظهار داشت: لیست اصلاح‌طلبان بعد از تایید صلاحیت‌ها نهایی می‌شود اما این خواسته همیشگی ما است که 30 درصد لیست را زنان به خود اختصاص دهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا لیست اولیه اصلاح‌طلبان آماده شده است، گفت: بله لیست اولیه اصلاح‌طلبان داده شده است و ما منتظر هستیم.

عضو شورای مرکزی زنان اصلاح‌طلب از ارسال اسامی مورد نظر احزاب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خبر داد و خاطر نشان کرد: احزاب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اسامی خود را برای لیست اصلاح‌طلبان ارسال کرده است اما باید بررسی شود و با توجه به شرایط لیست نهایی تهیه می‌شود.

جلودارزاده در پایان خاطر نشان کرد: 9 تا 10 نفر از زنان در لیست تهران اصلاح‌طلبان خواهند بود.

2727

 

 

کد N1079165

وبگردی