آفتاب

دفتر رییس جمهوری از استقبال پرشکوه مردم شهر ری از کاروان تدبیر و امید قدردانی کرد

دفتر رییس جمهوری از استقبال پرشکوه مردم شهر ری از کاروان تدبیر و امید قدردانی کرد

دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران در پیامی با قدردانی از استقبال پرشکوه مردم مومن و هوشیار شهر ری از کاروان تدبیر و امید تصریح کرد: حضور پرشور و مصمم مردم متعهد و غیرتمند شهرری که صدها شهید گرانقدر را تقدیم استقلال و آزادی ایران اسلامی کرده اند ، انگیزه خادمان ملت را برای توسعه همه جانبه و متوازن این منطقه ، مضاعف کرده است که آثار آن در اجرای طرح های مصوب تجلی خواهد یافت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن پیام دفتر رییس جمهوری که روز پنجشنبه منتشر شد ، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در سومین سفر درون استانی کاروان تدبیر و امید به شهر تاریخ و فرهنگ و قطب گردشگری مذهبی ری، مردم مومن و هوشیار این شهرستان با استقبال پرشکوه خود ، جلوه هایی ماندگار از همدلی و همراهی ملت و دولت را به نمایش گذاشتند و با درک عمیق از شرائط دشوار محیطی ، با گرامیداشت دستاوردهای بزرگ ملی در سطح منطقه ای و بین المللی به استقبال فضای رشد و شکوفائی پس از رفع تحریم ها شتافتند.

شهرستان ری در تاریخ ایران و اسلام ، همواره یکی از پایگاه های هویت مذهبی – ملی بوده و به یمن وجود بارگاه نورانی حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و بزرگ مردان و شیر زنان آزاده و فرهیخته خود ، همیشه مهد فرهنگ ، معنویت و عزت و افتخار بوده است.

حضور پرشور و مصمم مردم متعهد و غیرتمند شهرری که صدها شهید گرانقدر را تقدیم استقلال و آزادی ایران اسلامی کرده اند ، انگیزه خادمان ملت را برای توسعه همه جانبه و متوازن این منطقه ، مضاعف کرده است که آثار آن در اجرای طرح های مصوب تجلی خواهد یافت.

اجرایی شدن طرح هایی از قبیل آبیاری تحت فشار به مساحت هزار هکتار و بهره برداری از تصفیه خانه انتقال آب سد ماملو در جنوب شرق استان تهران و سایر پروژه های مربوط به این سفر و تصمیماتی که در حوزه بهداشت و امنیت شهرستان گرفته شد ، می تواند پاسخگوی بخشی از نیازها بوده و بستر لازم برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال مولد را فراهم کند.

لازم است به پاس میزبانی گرم و همراهی مردم شریف این شهرستان با کاروان دولت تدبیر و امید ، از اقشار مختلف مردم، نماینده محترم ولی فقیه ، تولیت محترم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی ، ائمه محترم جمعه و جماعات ، نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ، خانواده های معظم و معزز شهدا و ایثارگران ، فرهنگیان ، دانشگاهیان ، کارآفرینان و فعالان اقتصادی ، اصناف ، کارگران ، اصحاب رسانه ، جوانان پرشور و با نشاط ، نیروهای نظامی و انتظامی و سایر اقشار و گروه های سیاسی و اجتماعی شهرستان ری تقدیر و تشکر کنیم.

امیدواریم با توجهات الهی و همراهی و همیاری مردم ، این سفر منشاء آثار و برکاتی برای مردم عزیز منطقه و زمینه ساز رشد و بالندگی بیش از پیش آن باشد .

دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام

کد N1079144

وبگردی