آفتاب
با اعلام فرماندار تهران ؛

پرونده ثبت‌نام در پنجمین انتخابات در مجلس خبرگان بسته شد

پرونده ثبت‌نام در پنجمین انتخابات در مجلس خبرگان بسته شد

فرماندار تهران در پایان وقت قانونی ثبت‌نام انتخابات امروز اعلام کرد که پرونده ثبت‌نام در پنجمین انتخابات مجلس خبرگان بسته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)‌عیسی فرهادی با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در فرمانداری تهران گفت: امروز آخرین روز ثبت‌نام داوطلبین حضور در پنجمین مجلس خبرگان بود که دقایقی پیش این زمان قانونی به پایان رسید البته هر کس تا کنون به مراجعه کرده و درسایت حضور داشته باشد ثبت‌نام او انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه تهران و برای مجلس خبرگان 166 نفر ثبت‌نام کرده‌اند .

فرماندار تهران با اشاره به پنجمین روز از ثبت‌نام داوطلبین حضور در مجلس شورای اسلامی گفت:‌امروز روز شلوغ تری برای ثبت‌نام در مجلس شورای اسلامی بود که در حوزه انتخابیه تهران ، ری ، اسلامشهر و شمیرانات و پردیس تاکنون 1070 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که ثبت‌نام 822 نفر قطعی شده و رسید ثبت‌نام دریافت کرده‌اند. یعنی 248 نفر در حال ثبت‌نام هستند.

فرهادی خاطر نشان کرد: از 822 نفری که ثبت‌نام آن‌ها قطعی شده 677 نفر مرد و 145 نفر زن بوده و ده نفر از اقلیت های دینی و 67 نفر نماینده ادوار می‌باشند.

وی همچنین با اشاره به تحصیلات داوطلبین انتخابات مجلس در حوزه تهران گفت‌: از ثبت‌نام کنندگان 161 نفر دکترا، 584 نفر فوق لیسانس، 25 لیسانس، 51 نفر تحصیلات حوزوی و یک نفر فوق دیپلم هستند.

فرهادی در پایان با بیان اینکه پرونده ثبت‌نام در مجلس شورای اسلامی نیز روز جمعه بسته می‌شود، اظهار کرد: از روز شنبه جواب استعلام‌ها وصول شده و جلسات هیأت های اجرایی تا ده روز برگزار می‌شود و نهایتا نتایج نهایی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

کد N1078495

وبگردی